Public relations - strona 2

Public Relations - wykład z dn. 16.11.2010 notatki

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Public relations
Pobrań: 91
Wyświetleń: 707

Public Relations (wykład) 16.11.2010 r.; Temat: Techniki i narzędzia PR. Notatki. Wszyscy pracujący w organizacji tworzą i mają wpływ na jej wizerunek (PR begins at home). Metoda - charakter teoretyczny; Techniki - dotyczą sposobu informowania; Narzędzia - przedmiot lub instrument służący do ...

Pytania egzaminacyjne z public relations

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Public relations
Pobrań: 1659
Wyświetleń: 3668

Prof. Jerzy Olędzki PYTANIA EGZAMINACYJNE DO PRZEDMIOTU: „ PUBLIC RELATIONS ” Wymień nazwy pięciu wariantów PR występujące w polskim środowisku konsultantów public relations . Wariant normatywny, studencki, dziennikarski, polityczny, meganiznesowy. Jak brzm i definicja PR wg wariantu normatywne...

Cztery modele komunikowania PR-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr Dorota Byczkowska
  • Public relations
Pobrań: 35
Wyświetleń: 728

4 MODELE KOMUNIKOWANIA PR (ZADANIA, ROLE, CELE, SPOSOBY KOMUNIKOWANIA, ROLA BADAŃ, PRZEDSTAWICIELE) Publicity (agenta prasowego). Cele: : Propaganda polegająca na jednokierunkowym komunikowaniu, które często może być wypaczone, niekompletne, a nawet tylko częściowo prawdziwe. Forma promocji poprze...

Definicje PR-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr Dorota Byczkowska
  • Public relations
Pobrań: 105
Wyświetleń: 889

DEFINICJE PR Analiza etymologiczna: PUBLIC - upublicznione, podlegają publicznej ocenie, dotyczą dużych grup lub całej społeczności RELATIONS - stosunki, powiązania między 2 stronami Istnieje ponad 2000 definicji Public Relations Najprostsza definicja: Zarządzanie komunikacją między organizacją a ...

Dyferencjał semantyczny-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr Dorota Byczkowska
  • Public relations
Pobrań: 84
Wyświetleń: 2758

Dyferencjał semantyczny (profil semantyczny) Nazywany rownież skalą semantyczną lub skalą Osgooda, od nazwiska jej twórcy, amerykańskiego psychologa Charlesa E. Osgooda (ur. 1916 - zm. 1991). To narzędzie do badania wizerunku organizacji, polegajacy na opracowaniu listy określeń przeciwstawnych, k...

Działalność lobbingowa w Polsce-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr Dorota Byczkowska
  • Public relations
Pobrań: 112
Wyświetleń: 812

Kto w Polsce uprawia działalność lobbingową duże przedsiębiorstwa i instytucje polityce i grupy interesów powiązane z władzą polityczną branżowe grupy interesów ekonomicznych związki, organizacje i stowarzyszenia gospodarcze (Konfederacja Pracodawców Polskich,

Formy lobbingu-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr Dorota Byczkowska
  • Public relations
Pobrań: 266
Wyświetleń: 1848

formy lobbingu Termin lobbing etymologicznie wywodzi się od łacińskiego słowa lobbium, lobbia oznaczającego galerię, pasaż. Natomiast spopularyzowany został w ramach języka angielskiego, w którym lobby, oznacza poczekalnie, korytarze lub pomieszczenia przylegające do posiedzeń plenarnych parlamentu...

Historia PR-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr Dorota Byczkowska
  • Public relations
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1428

HISTORIA PUBLIC RELATIONS 3 koncepcje początku PR PR istnieje odkąd tylko pojawili się ludzie i odkąd musieli zdobywać zaufanie innych. Oznacza to, że PR istniał na długo zanim wymyślono mu odpowiednią nazwę. od ok. 2000 r.p.n.e. tworzenie księgi państwa (Mezopotamia), korzystne informacje o władc...

Internal Relations-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr Dorota Byczkowska
  • Public relations
Pobrań: 35
Wyświetleń: 826

INTERNAL RELATIONS (PR WEWNĘTRZNY) Komunikacja, integracja, motywacja Grupy docelowe Narzędzia IR Komunikacja, integracja, motywacja. Komunikacja: Najczęściej spotykany obszar w firmach. Cele komunikacji: Dostarczenie pracownikom informacji operacyjnych (tych, bez których nie można funkcjonowa...

Istota i funkcje PR-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • dr Dorota Byczkowska
  • Public relations
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1071

ISTOTA I FUNKCJE PR Jako funkcja zarządzania (Grunig) PR to zarządzanie komunikowaniem pomiędzy organizacją a jej publiczności PR to działalność, w ramach której podstawowym celem jest komunikowanie się oraz zarządzanie tą komunikacja. Jako funkcja zarządzania PR obejmuje następujące zadania: - wn...