Public relations - strona 3

note /search

Kultura organizacyjna i Corporate design-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • Public relations
Pobrań: 7
Wyświetleń: 756

KULTURA ORGANIZACYJNA (CORPORATE BEHAVIOUR) system wartości obowiązujący w danej firmie obejmujący normy komunikowania, działania i zachowania organizacji. Autorzy definiują kulturę organizacyjną jako normy społeczne i systemy wartości stymulujące pracowników, właściwy klimat organizacyjny, sposób...

Logotyp-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • Public relations
Pobrań: 14
Wyświetleń: 574

Logotyp to nazwa firmy lub skrót nazwy zapisany w charakterystyczny sposób czyli specyficznym krojem pisma w firmowych kolorach, a często spójna kompozycja złożona z artystycznie ujętej nazwy i wyobrażeń ikonicznych. Logo jest z założenia plasty...

Marketing mix-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • Public relations
Pobrań: 245
Wyświetleń: 889

Marketing mix Marketing mix - zestaw narzędzi marketingowych, wykorzystywanych przez firmę, w celach marketingowych na rynku docelowym. Narzędzia marketingu możemy podzielić na 4 grupy - tzw. 4P: Price, Place, Product, Promotion Nie bez znaczenia jest kolejność czterech występujących elementów ma...

Mecenat a sponsoring-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • Public relations
Pobrań: 77
Wyświetleń: 707

MECENAT A SPONSORING Obszary: Sport (drużyny, imprezy, zawodnicy) Kultura i sztuka (koncerty, teatry, muzea) Nauka i oświata (finansowanie badań, stypendiów, konferencji naukowych) Zdrowie (darowizny na rzecz szpitali, akcje propagu...

Otoczenie wewnętrzne-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • Public relations
Pobrań: 343
Wyświetleń: 1946

Otoczenie wewnętrzne: Składa się z właścicieli organizacji, zarządu, pracowników, otoczenia fizycznego i kultury. Właściciele to osoby dysponujące tytułem własności organizacji. Może to być indywidualna osoba bądź wspólnicy. Zarząd, wybrany przez akcjonariuszy, odpowiada za nadzorowanie najwyższego...

PR a życie społeczne-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • Public relations
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1204

PR a życie społeczne: czyli jak PR przedsiębiorstw wpływa na społeczeństwa? O zasięgu średnim- punktem określającym pr jest organizacja. Czyli wszystkie podejmowane działania muszą być zgodne z jej celami lub się do nich przyczyniać. Taki PR nie ma dużego pola manewru i oddziaływania, nie może się ...

PR a corporate identity-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • Public relations
Pobrań: 147
Wyświetleń: 861

PR a corporate identity Corporate desing - kształtowanie wizualnego obrazu danej organizacji w otoczeniu (ujednolicenie znaków zewnętrznych) Corporate identity - istotę stanowi postrzegana i celowo ukształtowana osobowość danej organizacji (sty...

PR a dziedziny pokrewne-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • Public relations
Pobrań: 357
Wyświetleń: 1932

PR A DZIEDZINY POKREWNE PR a marketing PR nawiązuję komunikację miedzy obecną i potencjalną publicznością firmy; celem PR jest oszczędzanie zasobów firmy przez budowanie akceptacji u publiczności, które mogą uniemożliwiać osiąganie założonych celów (brak społecznej akceptacji powoduje konieczność ...

PR a dziennikarstwo-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • Public relations
Pobrań: 378
Wyświetleń: 1267

PR a dziennikarstwo Dziennikarstwo jest służbą społeczną realizującą prawo obywateli do informacji. Oznacza to, że punktem wyjścia w dziennikarstwie są potrzeby informacyjne obywateli, dostarczanie obiektywnych, neutralnych informacji o bieżących wydarzeniach wyczerpuje cele dziennikarstwa. Cechy d...

PR a human relations-opracowanie

  • Uniwersytet Łódzki
  • Public relations
Pobrań: 140
Wyświetleń: 1169

PR a human relations Human relations to kształtowanie stosunków z pracownikami organizacji. Potęgę firmy należy zacząć budować od postawienia pracowników na pierwszym miejscu, bo to przez nich firma dociera do klienta. Szanowani pracownicy szanują klientów, którzy czując się doceniani pozostają wi...