Public relations

note /search

Public relations - wykład 1

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Public relations
Pobrań: 1379
Wyświetleń: 3493

PUBLIC RELATIONS to nie jest każde działanie komunikacyjne. PR jest w krajach demokratycznych. W innych jest to propaganda. PR to konfrontacja różnych opinii, jest to przykład demokratyzacji. Pijarowcy - występowanie, działanie na rzec z danej organizacji. Propaganda - selekcjonowanie informacj...

Public relations - wykład 3

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Public relations
Pobrań: 1043
Wyświetleń: 3402

TRZY OBSZARY STYMULACJI POWSTANIA PR: Złożoność rynku produkcji i konsumpcji Wzrost świadomości społecznej Wysoki poziom demokracji społeczeństw zamożnych WSPÓŁCZESNY ROZWÓJ PUBLIC RELATIONS: PR angażuje się w lobbing Organizowanie się ruchów społecznych (konsumenckich) i ekologicznych PR-owcy...

Public relations - wykład 2

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Public relations
Pobrań: 1113
Wyświetleń: 2884

Public relations to kreowanie pozytywnego wizerunku osoby, instytucji, firmy lub wydarzenia. Jest to działanie długofalowe, a jego rezultaty są trudno mierzalne. Podstawą dobrego PR jest komunikacja między podmiotem a przedmiotem działań PR. Często odbywa się przy wykorzystaniu środków masoweg...

Public relations - wykład 4

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Public relations
Pobrań: 756
Wyświetleń: 2275

KOMUNIKACJA KLUCZEM DO WSZYSTKIEGO By zaistnieć w świadomości odbiorcy, organizacje muszą się z nim komunikować , a efektem tej komunikacji jest wytworzenie określonego wizerunku organizacji . WIZERUNEK ( image) To wyobrażenie, jakie jedna lub wiele publiczności ma o sobie, przedsiębiorstwie lub...

Public relations - wykład 5

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Public relations
Pobrań: 679
Wyświetleń: 1918

MEDIA RELATIONS Dziedzina działań PR, w której odbiorcami przekazu informacyjnego są przedstawiciele mediów. Budowanie dobrych i obustronnych korzystnych relacji firmy z mediami. Dokładnie zaplanowany i długotrwały proces oparty na wzajemnym zaufaniu i współpracy. RÓŻNICE MIĘDZY PR A DZIENNIKA...

Zarobki pracowników PR

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Public relations
Pobrań: 77
Wyświetleń: 777

Zarobki pracowników PR i marketingu w 2011 roku Co czwarty pracownik otrzymywał ponad 7650 PLN brutto miesięcznie. Zarobki osób zatrudnionych w obszarze PR kształtowały się natomiast na poziomie 3500 PLN,   płace   25 proc. z nich przekroczyły 5305 PLN - wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodz...

Public relations - notatki z wykładu z dn. 07.12.2010

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Public relations
Pobrań: 133
Wyświetleń: 1239

Public relations, wykład 07.12.2010r. Temat: Marketing polityczny i wyborczy. Powinniśmy zadbać o osiągnięcie celu. O świadomości komunikowania możemy mówić dopiero wtedy, gdy sprawdzimy, czy nas dobrze zrozumiano. Agenda (zdjęcia s...

Public relations - wykład z dn. 14.12.2010

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Public relations
Pobrań: 84
Wyświetleń: 924

Public relations, 14.12.2010r. Temat: Techniki i metody stosowane w kampanii wyborczej. Marketingowe kampanie wyborcze. Segmentacja, targeting, pozycjonowanie. Wizerunek kandydata. „Spin doctoring”. Podsumowanie.

PUBLIC RELATIONS - wykłady z dn. 23.11 i 30.11.2010

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Public relations
Pobrań: 154
Wyświetleń: 875

PUBLIC RELATIONS, Wykład 23.11.2010 r. (notatki) TEMAT: Kampanie i reklamy społeczne- planowanie. Pracownik public relations powinien znać i umieć dobierać instrumenty służące kampanii (musi wiedzieć, do czego one służą). Kampanie czy reklamy społeczne? Różnice między reklamą społeczną i komerc...

PUBLIC RELATIONS - wykład z dn. 23.11.2010

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Public relations
Pobrań: 63
Wyświetleń: 959

PUBLIC RELATIONS, Wykład 23.11.2010 r. (notatki) TEMAT: Kampanie i reklamy społeczne- planowanie. Pracownik public relations powinien znać i umieć dobierać instrumenty służące kampanii (musi wiedzieć, do czego one służą). Kampanie czy reklamy społeczne? Różnice między reklamą społeczną i komerc...