Podstawy Marketingu - strona 17

note /search

Marketing w wybranych rodzajach działalności

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 56
Wyświetleń: 658

Marketing w wybranych rodzajach działalności Marketing w przedsiębiorstwach usługowych *Konsumenci usług przy wyborze polegają w większym stopniu na opinii osób trzecich niż na reklamie firmy. *Wyznacznikami jakości usług są przede wszystkim: cena, reputacja osób wykonujących daną usługę oraz wyst...

Marketing wirusowy i etyka marketingu

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 63
Wyświetleń: 903

Marketing wirusowy *Marketing wirusowy (zw. marketingiem szeptanym) jest specyficznym rodzajem działań marketingowych. Polega na zainicjowaniu sytuacji, w której potencjalni klienci będą sami między sobą rozpowszechniać informacje dotyc...

Plan i budżet marketingowy

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 98
Wyświetleń: 1239

Plan marketingowy Dla realizacji strategii marketingowej konieczny jest właściwy i dobrze zbudowany plan marketingowy. Jest on podstawą wszelkich działań marketingowych firmy. Dobry plan marketingowy powinien spełniać cztery zasadnicze funkcje, powinien być środkiem: *komunikacji wewnątrz firny i...

Produkt - element marketingu

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 7
Wyświetleń: 644

Produkt - element marketingu mix Towar, usługa lub pomysł zawierający określony zestaw materialnych i niematerialnych cech, które zaspakajają potrzeby klientów, otrzymywany w zamian za pieniądze lub inną jednostkę wartości. Atrybuty materialne obejmują cechy fizyczne, takie jak kolor lub poziom s...

Promocja i jej cele

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 308
Wyświetleń: 2821

Promocja *Szczególne miejsce w procesie komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem odgrywa promocja. *Promocję można określić jako „oddziaływanie na rynek” podkreślając fakt wpływania na nabywców i nakłanianie ich do zakupu produktów. *Pod pojęciem promocji rozumie się „różne środki taktyczne i...

Prosty System Marketingu

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 14
Wyświetleń: 728

Prosty System Marketingu komunikacja  dobra/usługi  Sprzedawcy Rynek (zbiór nabywców)  pieniądze  informacje System marketingu (schemat) Marketing zewnętrzny *Planowanie i stosowanie wybranego układu środków konkurencji (marketing - mix) adresowanych do docelowego segmentu rynku. *M...

Public relations - zadania

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 49
Wyświetleń: 798

Public relations (PR) *Public relations to świadome, zaplanowane i systematyczne działanie zmierzające do ustanowienia i podtrzymania prawidłowych stosunków przedsiębiorstwa z otoczeniem opierających się na wzajemnym zrozumieniu. *Nieco węższym pojęciem jest publicity, które należy rozumieć jako ...

Reklama - funkcje i cele

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 238
Wyświetleń: 1883

Reklama *Według American Marketing Association: Reklama jest wszelką płatną formą nieosobowego przedstawiania i popierania produktów, usług oraz idei przez określonego nadawcę. *W swojej działalności promocyjnej firmy mogą wykorzystywać różne środku reklamy. Do najważniejszych zalicza się: prasę...

Promocja bezpośrednia - funkcje i skuteczność

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 329
Wyświetleń: 2443

Promocja bezpośrednia Stosunkowo nowym kierunkiem działań promocyjnym jest tzw. promocja bezpośrednia (zwana także marketingiem bezpośrednim), która polega na wykorzystaniu przez firmę listów, telefonów, poczty elektronicznej, Internetu i innych nieosobistych narzędzi kontaktu, w cele bezpośrednieg...

Rynek - istota rynku

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 14
Wyświetleń: 980

Rynek Ogół stosunków wymiennych (towarowo-pieniężnych) między sprzedającymi, którzy oferują do sprzedaży towary i usługi po określonej cenie (czyli zgłaszają podaż), a kupującymi, którzy wyrażają chęć zakupu tych towarów i usług popartą odpowiednimi środkami płatniczymi (czyli zgłaszają popyt). Is...