Podstawy Marketingu

Marketing - test

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • prof. dr hab. Anna Czubała
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1946
Wyświetleń: 3143

1 W orientacji produkcyjnej uwaga kierownictwa przedsiębiorstwa koncentruje się na: 1. masowej produkcji standardowych produktów, 2. wytwarzaniu produktu po niskich kosztach, 3. doskonaleniu technologii wytwarzania produktu, 4. badaniu preferencji i popytu konsumentów na produkty wytwarzan...

Marketing bankowy - komplet wykladów

  • Wyższa Szkoła Bankowa w Chorzowie
  • prof. nadzw. dr hab. Sławomir Smyczek
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 119
Wyświetleń: 3255

dr hab. Sławomir Smyczek. Notatka składa się z 25 skanów wykładów, które poruszają zagadnienia takie jak: rynek usług bankowych, sektor finansowy, charakterystyka rynku usług bankowych w Polsce, ewolucja marketingu w Polsce, specyfika marketingu bankowego, konsument i jego zachowania na rynku u...

Otoczenie Marketingowe

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
  • mgr inż. Dominika Woźny
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 203
Wyświetleń: 3353

...Otoczeniem marketingowym nazywamy czynniki całkowicie lub w przeważającej mierze niezależne od przedsiębiorstwa mające wpływ na jego działalność marketingową... Działy: Finansów - znajdowanie i wykorzystywanie funduszy na realizację planu marketingowego Badawczo-rozwojowy - projektowanie...

Marketing - cena

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
  • dr hab. inż. Wiesław Waszkielewicz
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 161
Wyświetleń: 2870

Polityka Cenowa Polityki cenowe to sposób myślenia i działania, które podkreślają strategiczny i kluczowy cel ceny na rynku. Cele polityki cenowej: • Wzrost sprzedaży • Wzrost zysku • Status Quo- stabilność układu rynkowego, stworzenie dobrego wizerunku wokół ich działań Czynniki polit...

Notatki z podstaw marketingu

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • dr hab. Krzysztof Andruszkiewicz
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 700
Wyświetleń: 5509

...Bliższe i dalsze przedsiębiorstwa Otoczenie przedsiębiorstwa – suma stale zmieniających się czynników i procesów, z którymi wchodzi ono w różnorodne interakcje. Otoczenie przedsiębiorstwa stanowi siłę zewnętrzną wobec marketingu, która to tworzy szanse bądź zagrożenia dla jego działania...

Marketing pytania

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. Leszek Rudnicki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1379
Wyświetleń: 4200

MARKETING Na czerwono zaznaczone odpowiedzi które były zaznaczone w testach. 1. Podstawowymi instrumentami marketingowymi są: a) produkcja, dystrybucja, reklamy, ceny b) reklama, publicity, akwizycja c) zaopatrzenie, wytwarzanie, sprzedaż d) produkty, dystrybucja, promocja, ceny e) zaopat...

Struktura dystrybucji

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Tomasz Smoleń
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1281

Struktura dystrybucji: #kanały dystrybucji (rodzaj, struktura, liczba, współuczestnicy kanału, instytucje wspomagające przepływ strumieni rynkowych) #dystrybucja fizyczna (obsługa zamówień, transport, utrzymywanie magazynów i zapasów) Funkcje kanałów marketingowych pełnione przez pośredników: *tr...

Promocja i reklama.

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Tomasz Smoleń
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 133
Wyświetleń: 1218

Czynniki determinujące dobór i kompozycję elementów promocji: *wielkość i sytuacja ekonomiczna przedsiębiorstwa *wybrana przez firmę strategia rozwoju i system celów firmy *rodzaj i charakter rynku działania, w tym siła aktualnych i potencjalnych konkurentów *rodzaj produktu i faza cyklu jego życ...

Macierz BCG

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • dr Magdalena Dołhasz
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 364
Wyświetleń: 2618

Analiza produktów jest jednym z wielu aspektów zarządzania, inaczej mówiąc zagadnienie to jest ściśle związane ze strategią i planowaniem w przedsiębiorstwie. W celu skutecznego zarządzania organizacją stosuje się narzędzia ułatwiające podejmowanie decyzji. Analiza BCG jest jednym z takich narzęd...

Dystrybucja w marketingu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • dr Tomasz Smoleń
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 77
Wyświetleń: 1624

Struktura dystrybucji: #kanały dystrybucji (rodzaj, struktura, liczba, współuczestnicy kanału, instytucje wspomagające przepływ strumieni rynkowych) #dystrybucja fizyczna (obsługa zamówień, transport, utrzymywanie magazynów i zapasów) Funkcje kanałów marketingowych pełnione przez pośredników: *tr...