Podstawy Marketingu - strona 16

note /search

Kryteria segmentacji konsumentów

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 119
Wyświetleń: 938

Kryteria segmentacji konsumentów I Cechy nabywcy: Przykłady: @ geograficzne: Region kraj, region kraju (jedn. administracyjna, np. województwo małopolskie) Urbanizacja miasto/wieś Wielkość miejscowości miasta do 10 000, 10...

Podstawy maretingu-pytania i opracowania na egzamin

  • Politechnika Wrocławska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1218
Wyświetleń: 1589

Omówić potrzeby człowieka jako jednostki i społeczności przedstawione w piramidzie Maslowa. POTRZEBY FIZJOLOGICZNE - najniższego rzędu, które to człowiek zarówno jako jednostka i jako społeczeństwo musi zaspokoić w pierwszej kolejności. Człowiek musi posiadać podstawowe warunki do bytowania tzn. Mi...

Analiza rynku zdrowej żywności-opracowanie

  • Politechnika Wrocławska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 385
Wyświetleń: 938

PROJEKT: Badanie potrzeb konsumentów i preferencji nabywców przestrzegających zasad zdrowego stylu życia na przykładzie Sklepu „Zdrowa Żywność” w Lubinie- projekt badania marketingowego. Wstęp Zaoferowano nam możliwość przejęcia Sklepu „Zdrowa Żywność” znajdującego się w Lubinie na ulicy Mieszka ...

Koncepcja marketingu-opracowanie

  • Politechnika Wrocławska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 140
Wyświetleń: 630

KONCEPCJA MARKETINGU Marketing - market - rynek - koncepcja marketingu narodziła się w USA po II wojnie światowej. 3 stopnie sukcesu rynkowego: sprzedać towar sprzedać towar z zyskiem sprzedać towar z rosnącym zyskiem Sukces osiągnie się wtedy, gdy spełnione zostaną wszystkie potrzeby klienta....

Narzędzia kontroli planu marketingowego-opracowanie

  • Politechnika Wrocławska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 329
Wyświetleń: 1211

Narzędzia kontroli planu marketingowego: Kontrola operacyjna planu marketingowego naszej firmy będzie obejmowała zapewnienie osiągnięcia planowanej wielkości sprzedaży, zysków i innych celów zawartych w planie marketingowym, natomiast kontrola strategiczna ujmować będzie analizowanie, czy główne st...

Plan działania i analiza finansowa-opracowanie

  • Politechnika Wrocławska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 21
Wyświetleń: 609

Plan działania oraz analiza finansowa: Kroki, które zamierzamy przedsięwziąć w ramach rozwoju naszego sklepu oraz środki finansowe, które trzeba będzie wyłożyć na poszczególne etapy realizacji naszych zamierzeń przedstawiają się następująco: 1. Rozpoczęcie działalności • Na początek zatrudniamy 3...

Badania marketingowe i ich cele

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 399
Wyświetleń: 1400

Badania marketingowe *Badania marketingowe jest to systematyczne i obiektywne gromadzenie oraz analiza informacji w celu identyfikacji i rozwiązania dowolnego problemu w dziedzinie marketingu. *Badanie marketingowe jest projektem opartym na planie, z określonymi celami, harmonogramem działań, bud...

Cena w marketingu mix

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 861

Cena w marketingu mix *Decyduje o przychodach firmy - jedyny element marketingu-mixu wprost generujący przychody *Wskaźnik wartości produktu dla konsumenta *Środek budowania wizerunku firmy i produktu *Cena pośrednią informacją o jakości produktu Cele polityki cenowej Przetrwanie firmy na rynku...

Cykl życia produktu - Strategia marketingowa

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 14
Wyświetleń: 679

Cykl życia produktu * Cykl życia produktu - przedstawia w postaci chronologicznej wzrost i stopniową utratę zdolności danego produktu do zaspakajania potrzeb konsumentów (wzrost i utratę wartości). Klasyczny cykl życia produktu obejmuje fazy: wprowadzenie na rynek wzrost sprzedaży dojrzałość ryn...

Dystrybucja jako element marketingu mix

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 280
Wyświetleń: 3003

Dystrybucja jako element marketingu mix Marketingowy kanał dystrybucji oznacza sposób połączenia i kolejność ogniw (dystrybucji). Składa się z indywidualnych osób i firm uczestniczących w procesie dostarczania produktu na rynek, do konsumpcji przez indywidualnego konsumenta lub nabywcę instytucjon...