Podstawy Marketingu - strona 15

note /search

Elementy marketingu mix - praca zaliczeniowa

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 420
Wyświetleń: 4508

Dokument ma trzy strony i porusza zagadnienia takie jak: formuła 4P, produkt, cena, dystrybucja, promocja, rynek docelowy, efektywność elementów, zmiany elementów marketingu mix, mix sprzedażowy. PRACA ZALICZENIOWA PRZEDMIOTU MARKETING TEMAT PRACY: ELEMENTY MARKETINGU MIX. Podstawą działalności fi...

Fazy rozwoju koncepcji marketingu - tabela

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1029

Fazy rozwoju koncepcji marketingu (orientacji biznesowych) Orientacja Kładzie nacisk na… Charakterystyka i cele „ Zasłyszane” Czas występowania USA Europa Zachodnia Europa wschodnia PRODUKCYJNA wytwarzanie *wzrost produkcji  kontrola i redukcja kosztów osiąganie zysków z efektu skali `Każdy ...

Kryteria segmentacji konsumentówn - Cechy nabywcy

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 140
Wyświetleń: 1036

Kryteria segmentacji konsumentów I Cechy nabywcy: Przykłady: @ geograficzne: Region kraj, region kraju (jedn. administracyjna, np. województwo małopolskie) Urbanizacja miasto/wieś Wielkość miejscowości miasta do 10 000, 10-2...

Ustalanie cen

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 119
Wyświetleń: 1407

Metody ustalania cen: 1)oparte na kosztach (produkt-koszt-cena-wartość-nabywcy): *Metoda narzutu na koszty („koszt plus”) - dodanie standardowego narzutu do kosztu produktu *Metoda zysku docelowego - ustalenie ceny, która przy założonym poziomie popytu umożliwi osiągnięcie oczekiwanego zysku (wyr...

Marketing - podstawowe pojęcia

  • Politechnika Częstochowska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 168
Wyświetleń: 3157

Marketing - to proces społeczny i zarządczy mający na celu dążenie do jak najlepszego zaspokojenia potrzeb partnerów wymiany (konsumentów,partnerów, biznesowych itp. Potrzeby konsumentów - definiowane są w procesie badań marketingowych W marketingu decyduje - marka

Marketing - zagadnienia ogólne - Łańcuch wartości

  • Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 231
Wyświetleń: 2170

Marketing Definicja koszyka wartości oferowanego przez Firmę klientowi. Musimy odpowiedzieć sobie na pytania : na jakim rynku działa przedsiębiorstwo Jakie potrzeby zaspokaja i jakich wartości oczekuje klient Co wiemy o konkurencji Czy klienci oczekują - wysokiej jakości, niskiej ceny, dostę...

Marketing - Pojęcie i cele marketingu

  • Kolegium Karkonoskie w Jeleniej Górze
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 301
Wyświetleń: 3255

1. Pojęcie i cele marketinguKlasyczne - marketing jako planowanie, koordynacja i kontrola działań przedsiębiorstwa ukierunkowana na aktualne i potencjalne rynki zbytu, jest procesem złożonym zachodzącym wewnątrz społeczeństwa.Definicje te podkreślają: - świadomą orintację na klienta - jego potrzeb...

Marketing - proces tworzenia użyteczności

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 420
Wyświetleń: 2534

docx. Notatka to materiały z wykładów zawierające takie informacje, jak: marketing, funkcje marketingu, proces tworzenia użyteczności, podstawowe sposoby zachowania na rynku – orientacje przedsiębiorstwa, fazy postępowania na rynku,

Marketing - wykład

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 140
Wyświetleń: 1309

Funkcje marketingu: Analiza otoczenia i badania marketingowe – monitoring zewnętrznych czynników warunkujących sukces i niepowodzenia, takie jak: stan rynku i konkurencji, zbieranie informacji decydujących o sposobie marketingowych działań. Analiza konsumentów – badanie i ocena właściwości (ce...

Fazy rozwoju koncepcji marketingu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 308
Wyświetleń: 1687

Fazy rozwoju koncepcji marketingu (orientacji biznesowych) Orientacja Kładzie nacisk na… Charakterystyka i cele „ Zasłyszane” Czas występowania USA Europa Zachodnia Europa wschodnia PRODUKCYJNA wytwarzanie *wzrost produkcji  kontrola i redukcja kosztów osiąganie zysków z efektu skali `Każd...