Podstawy Marketingu - strona 14

note /search

Miejsce promocji w marketingu

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 84
Wyświetleń: 2583

Sam zobacz. Miejsce promocji w marketingu: Marketing to (1)filozofia orientująca firmy na osiąganie własnych celów ekonom poprzez rozpoznawanie potrzeb nabywców a jednocześnie zbiór narzędzi pozwalających firmom wpływać na środowisko rynkowe, w którym działają (2)działalność gospodarcza polegając...

Cele marketingowe

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1883

Cele marketingowe jako kryteria oceny i wyboru strategii. Cele marketingowe jako kryteria oceny i wyboru strategii Sukcesy funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw w coraz większym stopniu uzależnione są od dobrze zbudowanej oraz właściwie dobranej strategii marketingowej. W literaturze panuje...

Segmentacja w marketingu przemysłowym

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1883

SEGMENTACJA RYNKU B2BSEGMENTACJA Przynosząca sukces strategia marketingu industrialnego zależy w dużej mierze od umiejętności zidentyfikowania, analizy i oceny przez firmę atrakcyjnych segmentów rynkuSegmentacja jest to podział rynku na grupy klientów o podobnych potrzebach i oczekiwaniachMODEL ...

Dystrybucja w marketingu przemysłowym

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 126
Wyświetleń: 1575

Tematem przewodnim jest dystrybucja w marketingu przemysłowym. Zapisana jest w formacie PDF i zawiera 11 slajdów. Dokładna tematyka notatki jest następująca: dystrybucja na rynku dóbr przemysłowych obejmuje takie, działania jak, cel dystrybucji, pojęcie i rodzaje kanałów, dystrybucji, kanał dystr...

Kontakt z klientem - marketing ubezpieczeń

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 28
Wyświetleń: 1659

Ma objętość 2 strony zapisana w formacie pdf. Notatka to 12 zdjęć z prezentacji. Temat przewodni to: Rola marketingu w kontakcie z klientem - marketing ubezpieczeń. Projekt usługi świadczonej przez ulicznego czyściciela butów i w innych zawodach jak choćby kelner, scenariusz restauracyjny, ważny...

Podstawy marketingu wykład

  • Politechnika Opolska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 182
Wyświetleń: 3052

wszystkie podstawowe pojęcia które mogą sie przydać PODSTAWY MARKETINGU Marketing – zyskowne zaspokajanie potrzeb odbiorcy. Marketing: produkt, cena, dystrybucja, promocja, opakowanie, jakość Historia marketingu: – - pojęcie marketing pochodzi z języka angielskiego, od słowa market – rynek – -...

Marketing pojęcia

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 189
Wyświetleń: 2478

Znajdziecie tutaj definicje, które wyjaśnia Wam co kryje się pod pojęciami: produkt, cena, dystrybucja, promocja w odniesieniu do marketingu mix. I . Marketing mix - kompozycja marketingowa. Są to elementy marketingu, które firma może świadomie i umiejętnie wykorzystywać dla zwiększenia popytu na ...

Marketing mix, cykl życia produktu, segmentacja

  • Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 581
Wyświetleń: 9212

Kryteria segmentacji rynku na przykładach dobra konsumpcyjnego i usługi Rynki składają się z nabywców, którzy różnią się od siebie pod wieloma względami. Mogą się oni różnić w swoich wymaganiach, sile nabywczej, geograficznej lokalizacji, w preferencjach zakupu. Każda z tych zmiennych może być wy...

Studium Przypadków

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 322
Wyświetleń: 2415

Jest to notatka z ćwiczeń, z przedmiotu Studium Przypadków. Zawiera odpowiedzi na pytania dotyczące następujących zagadnień: orientacja marketingowa przedsiębiorstwa, segmentacja rynku, produkt, marka, reklama, dystrybucja. Każde z zagadnień zawiera pytania wraz z odpowiedziami. Dodatkowo zostały z...