Podstawy Marketingu - strona 13

note /search

Test z prawa - ściąga z odpowiedziami dla studentów Zarządzania I Mark...

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 483
Wyświetleń: 8820

1.Jednostronną czynnością prawną jest: a. darowizna b. oświadczenie o przyjęciu testamentu c. wypowiedzenie umowy 2. Niezachowanie określonej formy dla celów dowodowych powoduje: a. utrudnienia w dochodzeniu swoich praw przed sądem b. niemożność dochodzenia swoich praw c. nie wywołuje skut...

Marketing ubezpieczeń

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 91
Wyświetleń: 2282

Porusza takie zagadnienia jak: szczegółowe działania składające się na proces marketingu, definicja marketingu, opis jakich jednostek jak: Portal pionowy (Vertical Portal) , Jednostka grupująca produkty / informacje (Aggregtor), Jednostka kształtująca produkty / informacje (Product Formulator), Usł...

Podstawy marketingu - funkcje produktu

  • Podkarpacka Szkoła Wyższa im. Bł. Ks. Władysława Findysza w Jaśle
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 126
Wyświetleń: 2275

Ks. Władysława Findysza w Jaśle. Z treści notatki możemy dowiedzieć się więcej na takie tematy, jak: definicja marketingu, funkcje, produkt w ujęciu marketingowym, klasyfikacja produktów, marka i opakowanie produktu, promocja, sponsoring,

Marketing opracowanie

  • Politechnika Warszawska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 245
Wyświetleń: 2653

Opracowanie może być pomocne podczas nauki do kolokwium bądź egzaminu. EWOLUCJA MARKETINGU marketing narodził się w USA pod koniec XIXw i pocz.XX. Pojawił się w rezultacie społecznych przemian w rzeczywistości społeczno-gospodarczej. rodowód podaje że nie jest on konstrukcją myślową zrodzoną na...

Proces segmentacji rynku

  • Politechnika Lubelska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1820

. Pojęcie i struktura marketingu.Marketing to zintegrowany zbiór instrumentów i działań związanych z badaniem i kształtowaniem rynku, opartych na rynkowych regułach postępowania.Elementy struktury marketingowej:- Kategorie instrumentalne, które nie są bezpośrednie związane z wykonywaniem określony...

Marketing - Nowy produkt

  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 280
Wyświetleń: 1855

Firma „Gerber” jest jednym z największych producentów soków i nektarów w kraju. W mniejszych ilościach wytwarza się tu również wody mineralne. Przedsiębiorstwo wprowadza na rynek setki produktów rocznie. Są one bardziej udoskonalone smakowo. Strategia rozwoju produktu polega nie tylko na wprowadze...

Cykl Życia produktu - fazy

  • Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 91
Wyświetleń: 2093

...Wyróżniamy następujące fazy: I faza - faza wprowadzenia okres opracowania i rozwoju projektu mieszkaniowego - w tym czasie eliminuje się wady, ponoszone są koszty związane z sytuowaniem produktu w wybranych segmentach rynku II faza – faza wzrostu sprzedaży i zysków w procesie sprzedaży ...

Marketning

  • Uniwersytet Łódzki
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 322
Wyświetleń: 2177

...Opiera się na założeniu, że konsument preferuje produkty, które sa dostępne dzięki niskiej cenie, wobec tego firma powinna troszczyć się przede wszystkim o podniesienie efektywności i obniżania kosztów, zarówno produkcji jak i dystrybucji i promocji. Występuje w dwóch przypadkach: a) gdy popy...

Marketing

  • Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 133
Wyświetleń: 2016

...W sposób doskonały funkcjonowało podstawowe prawo gospodarki rynkowej – PRAWO WARTOŚCI. Prawo to mówi że ceny oscylują wokół wartości towaru, popyt i podaż kształtują cenę. Zyski ze sprzedaży towaru były niewielkie, poziom społeczeństwa w miarę wyrównany. W tym okresie powstała I koncep...

Zarządzanie marketingiem - egzamin

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 2065
Wyświetleń: 12929

Pytania są bez odpowiedzi i jest ich 22 i dotyczą takich zagadnień jak: formuła STP, plan marketingowy, rozwój rynku, dywersyfikacja, penetracja, rozwój produktu, pomiar ilościowy rynku, segmentacja, analiza portfolio, rynek przedsiębiorstwa, atrakcyjność rynku, marketing zróżnicowany, pozycjonowan...