dystrybucja w marketingu przemysłowym

Nasza ocena:

3
Pobrań: 126
Wyświetleń: 1575
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
dystrybucja w marketingu przemysłowym - strona 1

Fragment notatki:

Tematem przewodnim jest dystrybucja w marketingu przemysłowym. Zapisana jest w formacie PDF i zawiera 11 slajdów.
Dokładna tematyka notatki jest następująca: dystrybucja na rynku dóbr przemysłowych obejmuje takie, działania jak, cel dystrybucji, pojęcie i rodzaje kanałów, dystrybucji, kanał dystrybucji, logistyka, dystrybucja bezpośrednia, bezpośrednie podejście do sprzedaży. Dodatkowo można znaleźć informacje takie jak: dystrybucja pośrednia, dystrybucja pośrednia stosowana, pośrednicy, strategia push a strategia pull, rola działu marketingu w procesie, sprzedaż dóbr B2B, przykłady, strategia powodzenia.
                                                                                                                                                                                                                                             

(…)

…:
—
—
—
—
—
—
—
—
—
—
—
—
—
Segmentacja rynku pod względem typów nabywców i wymagań sprzętowych
Wybór segmentów docelowych
Przygotowanie właściwego produktu i propozycji wartości
Przygotowanie silnego rynku posprzedażnego (części i serwis), gdyż okresy
przestojów są kosztowne, a sprzęt, choć trwały, wymaga wymiany wielu części
Decyzja cenowa, która zmusza do wyboru, czy zyski czerpać ze sprzedaży
sprzętu czy z usług posprzedażnych…
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz