docx.
Notatka to materiały z wykładów zawierające takie informacje, jak: marketing, funkcje marketingu, proces tworzenia użyteczności, podstawowe sposoby zachowania na rynku – orientacje przedsiębiorstwa, fazy postępowania na rynku, otoczenie przedsiębiorstwa i pojęcie koncepcji marketing-mix - 4P, bliższe i dalsze otoczenie przedsiębiorstwa, dystrybucja, ludzie, cena, promocja, procesy, obsługa klienta, produkt, drogi segmentacji rynku, marketing - mix.
Ponadto notatka opisuje następujące zagadnienia: czynniki warunkujące postępowanie nabywców, proces podejmowania decyzji o zakupie, zjawisko dysonansu zakupowego, właściwości potrzeb konsumpcyjnych, klasyfikacja strumieni informacji, 6 etapów badań marketingowych, metody i techniki gromadzenia źródeł, elementy marketingu-mix, zarządzanie produktem, cykl życia produktu, polityka asortymentowa przedsiębiorstwa, strategia marki w strategii produktu, proces przyswajania informacji, elementy systemu promocji, reklama, klasyfikacja reklam, cykl życia produktu a znaczenie reklamy i promocji sprzedaży.
Dodatkowo notatka opatrzona jest wykresami, rysunkami i tabelami.
Notatka pozwoli na usystematyzowanie i uzupełnienie wiedzy z przedmiotu marketing. Pozwoli na przygotowanie się do zajęć i egzaminu.
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)