Marketing międzynarodowy - strona 4

note /search

Monitor handlu

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1071

M O N I T O R   H A N D L U Wartość sprzedaży   t   Napoje gorące Wartość sprzedaży w mln zł w okresach dwumiesięcznych Handel tradycyjny 2004-2005 2005-2006 Handel nowoczesny 2004-2005 2005-2006 255 285 245 260 235 235 225 210 215 +4,3% +5,9% +8,4% +7,3% +3,9% +4,2% 185 +17,3% +11,2% +15,1% +34,...

Wykład - otoczenie V MM

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 28
Wyświetleń: 560

OTOCZENIE W MM Każde przedsiębiorstwo, czy to działające na jednym, krajowym rynku, czy oferujące produkty na wielu rynkach międzynarodowych i globalnym, jest uzależnione od różnych czynników tkwiących w otoczeniu. Otoczenie przedsiębiorstwa stanowią wszystkie czynniki zewnętrzne, które wpływają lu...

Wykład - dystrybucja

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 42
Wyświetleń: 861

DYSTRYBUCJA Dystrybucja jest tym narzędziem marketingu, które ostatecznie łączy producenta (a ściślej - jego produkty) z konsumentem. Dystrybucja stanowi działalność zorientowaną na osiąganie zysku, która obejmuje planowanie, organizowanie i kontrolowanie sposobu przemieszczania gotowych produktów ...

Wykład - Koncepcja marketingu społecznego

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 28
Wyświetleń: 686

Koncepcja marketingu społecznego W myśl koncepcji marketingu społecznego zadanie organizacji polega na określeniu, wymagań i interesów rynków docelowych oraz dostarczaniu pożądanego zadowolenia w sposób bardziej efektywny i wydajny niż konkurenci, przy jednoczesnym zachowaniu lub podniesieniu dobro...

Wykład - cena produktu

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 63
Wyświetleń: 819

CENA Trzy zasadnicze podejścia do zarządzania cenami: standaryzacyjne, adaptacyjne i pośrednie. W podejściu standaryzacyjnym dąży się do ujednolicenia cen w wymiarze międzynarodowym. Standaryzacyjne kształtowanie cen zakłada, że produkt ma taką samą cenę na wszystkich rynkach zagranicznych. Ujedno...

Wykład - internacjonalizacja

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 84
Wyświetleń: 651

Przedsiębiorstwo z udziałem kapitału zagranicznego (używane też ang. pojęcie joint venture, w skrócie j.v. - wspólne przedsięwzięcie) - rodzaj przedsiębiorstwa (spółki z o.o. lub akcyjnej). Franchising jest jedną z metod prowadzenia działalności gospodarczej, która polega na prowadzeniu przedsiębior...

Wykład - Istota i elementy procesu komunikacji

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1057

Istota i elementy procesu komunikacjiKomunikacja marketingowa stanowi istotny, integralny instrument strategii marketingowej i praktycznej realizacji celów rynkowych przedsiębiorstwa. Można stwierdzić, że przedsiębiorstwo istnieje dzięki przekazywaniu informacji i komunikowaniu się, że natura przeds...

Wykład - Komunikacja

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 28
Wyświetleń: 658

KOMUNIKACJA Oparcie działań promocyjnych na założeniach komunikacji zintegrowanej stanowi obecnie podstawowy paradygmat komunikacji przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. Komunikacja o takim charakterze zapewnia integrację i spójność komunikacji na dwóch płaszczyznach:1) wewnętrznej, wyrażaj...

Wykład - Koncepcja pięciu sił Portera

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 77
Wyświetleń: 1267

Koncepcja pięciu sił Portera Jest jedną z metod analizy strategicznej. Nazwa jej pochodzi od pięciu czynników, które rozpatrujemy badając atrakcyjność sektora dla przedsiębiorstw lub potencjalnych inwestorów, jakie szanse i zagrożenia stwarza funkcjonowanie w danym sektorze. Do czynników tych zalic...

Wykład - Koncepcja sprzedaży

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 119
Wyświetleń: 805

Koncepcja sprzedaży Opiera się na twierdzeniu, że klienci pozostawieni sami sobie, nie kupią wystarczająco dużo produktów przedsiębiorstwa, więc przedsiębiorstwo to musi podjąć agresywną sprzedaż i działania promocyjne. Koncepcja zakłada, że dla konsumentów typowa jest bezczynność lub nawet opór pr...