Marketing międzynarodowy - strona 5

note /search

Wykład - Macierz Mc Kinsey jako przykład "portfela krajów"

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 35
Wyświetleń: 980

Macierz Mc Kinsey jako przykład „portfela krajów”Macierz McKinsey (inne nazwy: macierz atrakcyjności produktu, macierz atrakcyjności rynku, macierz General Electric) sięga początków lat siedemdziesiątych. Polega na określeniu zmiennych określających czynniki sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa w post...

Wykład - Marka w marketingu międzynarodowym

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 21
Wyświetleń: 434

Marka w marketingu międzynarodowym Marka to produkt (lub usługa), organizacja, osoba i symbol. Te cztery składniki stanowią swego rodzaju fundament, który - odpowiednio obudowany - pozwala stworzyć silną, rozpoznawalną markę. Wyceny marki można dokonać na 4 sposoby:* premia cenowa (porównanie danej...

Wykład - Model komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 161
Wyświetleń: 1442

Model komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowymModel marketingowej komunikacji w hipermedialnym, środowisku komputerowym tworzy zupełnie nową, nieznaną wcześniej jakość komunikowania. Zasadniczym elementem tego modelu jest pojęcie hipermediów, definiowane jako kombinacją hipertekstowego d...

Wykład - Modele komunikacji marketingowej

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 231
Wyświetleń: 1379

Modele komunikacji marketingowej Modele komunikacji marketingowej stanowią wyraz adaptacji - rozwinięcia i uszczegółowienia omówionych wcześniej propozycji teoretycznych w zakresie komunikacji społecznej, zarówno masowej jak i inte...

Wykład - podstawy i koncepcje

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 49
Wyświetleń: 784

PODSTAWY I KONCEPCJE Marketing jako sztuka oddziałania przedsiębiorstw na rynek Przygotowanie przez przedsiębiorstwo działań marketingowych wymaga połączenia produktu z jego ceną, jego dystrybucji do nabywcy we właściwym miejscu i czasie, wzmocnienia oferty skuteczną promocją i obsługi nabywców pr...

Wykład - Proces komunikacji

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 70
Wyświetleń: 693

Proces komunikacji, w ogólnym ujęciu, obejmuje trzy podstawowe aspekty: semantyczny (znaczeniowy), pragmatyczny i techniczny, pozostające ze sobą we wzajemnych relacjach i uwarunkowaniach. Podstawowe znaczenie wydaje się mieć aspekt pierwszy. Wyraża on bowiem główną istotę komunikacji jako procesu ł...

Wykład - produkt A MM

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 35
Wyświetleń: 742

PRODUKT A MM Podstawowym warunkiem sukcesu rynkowego produktu jest jego zdolność do zaspokojenia określonych potrzeb. Przez produkt rozumie się wszystko, co może być zaoferowane na rynku, aby zaspokoić potrzeby i pragnienia konsumentów. Może to być dobro materialne, usługa, miejsce, osoba czy idea....

Wykład - Rachunki depozytowe

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 0
Wyświetleń: 567

Rachunki depozytowe (bankowe) są bardzo rozpowszechnioną formą rozliczeń finansowych transakcji wiązanych między eksporterem z kraju wysoko rozwiniętego a przedsiębiorstwem w kraju rozwijającym się. Ten sposób rozliczeń transakcji wiązanych jest stosowany w sytuacji, gdy w kraju rozwijającym się ist...

Wykład - Rozliczenia transkacji

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 70
Wyświetleń: 476

Rozliczenia transkacji 1. Barter jako klasyczny termin oznacza umowę handlową na podstawie której wymiana jednego towaru na drugi lub kilku towarów na kilka innych towarów. Każda ze stron w takiej transakcji jest uważana za osobę, która sprzedaje t...

Wykład - Segmentacja rynku

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 231
Wyświetleń: 1575

SEGMENTACJA RYNKU Współczesne rynki cechuje duża złożoność i dynamika zmian. W większości przypadków potrzeby i preferencje nabywców, którzy tworzą dany rynek podmiotowy i lokalny, są zróżnicowane. Na rynku nie występuje tzw. przeciętny ...