Marketing międzynarodowy - strona 6

note /search

Wykład - Standaryzacja i adaptacja

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 644
Wyświetleń: 1967

Standaryzacja i adaptacja „Myśl globalnie, działaj lokalnie” - stało się mottem wielu firm działających w środowisku międzynarodowym. Z jednej strony dążą one do standaryzacji swoich działań (czyli ich ujednolicenia na poszczególnych rynkach krajowych), z drugiej zaś starają się je adaptować (czyli...

Wykład - Strategia przedsiębiorstwa

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 63
Wyświetleń: 644

STRATEGIA PRZEDSIĘBIORSTWA Strategia marketingu międzynarodowego jest częścią ogólnej strategii funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstwa. O ile strategia stanowi wzór rozwoju firmy w długim okresie, o tyle strategia marketingu międzynarodowego, wynikającaz określonych przesłanek i motywów

Wykład - Strategia wejścia firmy na rynek zagraniczny

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 231
Wyświetleń: 1736

Strategia wejścia firmy na rynek zagraniczny Istnieją różne kryteria wyróżniania strategii wejścia firmy na rynek międzynarodowy - patrz poprzedni slajd. Można np. wyróżnić cztery grupy strategii wejścia przedsiębiorstwa na rynek międzynarodowy:1) strategie oparte na produkcji krajowej bez inwestyc...

Wykład - Uczestnicy procesu komunikacji

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 196
Wyświetleń: 1022

Uczestnikami procesu komunikacji są zawsze dwie strony: nadawca i odbiorca przekazu. Nadawcą jest przedsiębiorstwo z określoną misją, wyraźnie wyartykułowaną wiązką celów i oczekiwań, możliwych do zrealizowania na określonym rynku. Komunikowanie jest niezbywalną, wręcz organiczną funkcją każdego prz...

Wykład - Zasadnicza różnica pomiedzy towarami i usługami

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 21
Wyświetleń: 567

Zasadnicza róznica pomiedzy towarami i usługami Zasadnicza różnica jak stwierdził Rathmell (1974) polega na tym, że „Towary są produkowane. Usługi świadczone”: Towary to produkty nabywane za pomocą transakcji wymiennych, przyznających własność rzeczy materialnej, która może być wykorzystana lub ko...

Wykład - Koncepcja marketingu

  • Uniwersytet Warszawski
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 77
Wyświetleń: 1253

Koncepcja marketingu „12P” PRODUCT - produkt PRICE - cena BRANDING - znaki handlowe CHANNELS OF DISTRIBUTION - kanały zbytu PERSONAL SELLING - akwizycja osobowa ADVERTISING - reklama Koncepcja 7P M. Christopher, A. Peyne, D. Ballantyne PR...

Asortyment i cykl życia produktu - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 483
Wyświetleń: 1624

Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład VII – Asortyment i cykl życia produktu Cechy asortymentu:     szerokość „miara wielobranżowości”  liczba linii różnych produktów w ofercie firmy  ilość ofert różnych producentów w dystrybucji długość „miara skali dzi...

Cena jako narzędzie marketingu - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 469
Wyświetleń: 2079

Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład XIV – Cena jako narzędzie marketingu mix 1. Cztery założenia marketingowej koncepcji ceny:     dostosowanie cen do rynku docelowego i strategii pozycjonowania produktu określenie relacji komplementarnych i kompensacyjnyc...

Formy konkurencji - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 462
Wyświetleń: 1484

Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład III – Formy konkurencji 1. Skrajne i pośrednie formy rynku / konkurencji:  Dwa skrajne rodzaje struktur rynkowych  doskonała konkurencja  doskonały monopol  Współczesne rodzaje struktur rynku:  konkurencja czysta  po...

Kulturowe uwarunkowania przekazu reklamowego - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 308
Wyświetleń: 1827

Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład XVII – Kulturowe uwarunkowania przekazu reklamowego 1. Ryzyko przenoszenia kampanii reklamowych na nowe rynki: Najczęstszym błędem kampanii reklamowych jest brak wraż...