Marketing międzynarodowy - strona 7

note /search

Marka a znak towarowy - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 364
Wyświetleń: 1344

Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład VIII – Marka a znak towarowy 1. Marka – definicja: Marka – kombinacja produktu fizycznego, nazwa marki, opakowania reklamy oraz towarzyszących im działań 2. Znak towarowy „marka w ujęciu legislacyjnym”: Znak towarowy – rysunek,...

Marka w sensie marketingowym - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 406
Wyświetleń: 1631

Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład IX – Marka w sensie marketingowym Jest jednym z najważniejszych elementów składających się na postrzeganie produktu przez klienta, czyli jest to istotny element majątku firmy. 1. Funkcje marki:        odróżnienie ...

Podstawy teoretyczne marketingu - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 462
Wyświetleń: 2030

Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład I – Podstawy teoretyczne marketingu 1. Przedmiot i podmiot marketingu: Marketing stanowi:  zintegrowany zespół instrumentów i działań  związany z badaniem i kształtowaniem rynku  oparty na rynkowych regułach postępowania P...

Produkt w koncepcji marketingu - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 406
Wyświetleń: 1575

Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład VI – Produkt w koncepcji marketingu Produkt – to cokolwiek, co może znaleźć się na rynku, zyskać wagę, zastać nabyte, użyte lub skonsumowane, zaspokajając czyjeś pragnienie lub potrzebę. Produkt jest zbiorem użyteczności (korzyśc...

Promotion Mix - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 560
Wyświetleń: 1771

Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład X – Promotion Mix Marketing poprzez promocje mix pokazuje jak generować maksymalnie przychody minimalnymi kosztami, przy 100% zadowoleniu klientów.      reklama sprzedaż osobista public relations promocja sprzedaży ...

Psychologia przekazu reklamowego - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 175
Wyświetleń: 1057

Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład XVI – Psychologia przekazu reklamowego 1. Psychologiczne podstawy konstrukcji komunikatu reklamowego:      SLB – zatrzymaj się, spójrz, kup AIDA – zwrócenie uwagi, wzbudzenie zainteresowania, chęć zakupu, akcja AIDCAS...

Public Relations - zadania i cele

  • Uniwersytet Łódzki
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 1148
Wyświetleń: 3920

Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład XI – Public Relations 1. Definicja PR: Public relations – kształtowanie stosunków publicznie działającego podmiotu z otoczeniem. Schemat zawiera:  organizacja (realizująca misję o charakterze publicznym)  otoczenie (np. klie...

Segmentacja rynku i wybór rynku docelowego - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 518
Wyświetleń: 2485

Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład IV – Segmentacja rynku i wybór rynku docelowego 1. Proces wyboru obszaru działania:  Segmentacja rynku:  identyfikacja zmiennych segmentacji  podział rynku na se...

Struktura rynku - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 259
Wyświetleń: 1267

Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład II – Struktura rynku Rynek – całokształt transakcji kupna i sprzedaży oraz warunki w jakich one przebiegają Transakcja – główna jednostka sprzedaży 1. Potocznie pojęcie rynku:       podmiotowa – zbiór osób (producen...

Typologia nabywców - wykład

  • Uniwersytet Łódzki
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 434
Wyświetleń: 1225

Dr. Magdalena Rosińska - Bukowska Marketing Międzynarodowy Wykład V – Typologia nabywców 1. Zastosowanie CRM – tworzenie kapitału klienta:    kapitał wartości dla klienta – obiektywna, mierzalna ocena oferty (cena, jakość, wygoda) kapitał relacji – tendencja klienta do pozostawania wiern...