Marketing międzynarodowy

note /search

Marketing międzynarodowy skrypt

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 4018
Wyświetleń: 4718

1.  Marketing międzynarodowy-istota i uwarunkowania rozwoju.   Internacjonalizacja  – różnorodne formy międzynarodowej współpracy gospodarczej  państw i przedsiębiorstw, w tym zwłaszcza korporacji transnarodowych. Aktywne  działania firmy w coraz bardziej złożonym, wielowymiarowym otoczeniu rynku...

Marketing międzynarodowy - zagadnienia na egzamin

  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 4599
Wyświetleń: 12404

...Motywy prawne (polityczne) mają charakter formalnych uwarunkowań decyzji przedsiębiorstwa dotyczących ewentualnej internacjonalizacji swej działalności. Wyraża się to w tworzeniu przez system władzy politycznej odpowiedniego porządku prawnego, wyznaczającego ramy dopuszczalnych i możliwych za...

Marketing międzynarodowy - test

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 1806
Wyświetleń: 8463

1. Pytanie dotyczące "parasola" ( ale nie pamiętam sensu pytania ) – odp. NIE 2. Wodospad to stopniowe, kosztowne wejście…. – odp. TAK 3. Polewaczka dotyczy równoczesnego wejścia na kilka rynków – odp. TAK 4. Czy McDonald’s na...

Amerykański kodak twierdzi

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 112
Wyświetleń: 1645

Amerykański Kodak twierdzi, że chcąc wylansować aparat fotograficzny jako produkt dla mężczyzn, należy napisać na pudełku: "pięć milionów pikseli". Jeśli produkt jest dla kobiet, lepiej napisać: "prosty w obsłudze". Jak z dowcipu o blondynkach? Amerykanie twierdzą, że to dział...

Macierz McKinseya - Konkurencyjność

  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 217
Wyświetleń: 2800

MACIERZ McKINSEYA Macierz McKinseya nazywana jest także macierzą atrakcyjności produktu czy atrakcyjności rynku lub macierzą GE. Koncepcja tej macierzy powstała na początku lat 70-tych w firmie General Electric Corporation we współpracy z firmą doradczą McKinsey. W analizach produktu starano się w...

Wojas projekt cz 2

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 1554
Wyświetleń: 4137

STRATEGIA WEJŚCIA I OBSŁUGI RYNKU PRZEDSIĘBIORSTWA - MARKI WOJAS CZĘŚĆ II GRUPA KrDUZa1012 Uniwersytet Ekonomiczny Kraków 12.11.2012 Spis treści I.Wprowadzenie II. Prezentacja danych o rynkach Definicja makrootoczenie Opis poszczególnych składowych makrootoczenie Rynek Czeski Rynek Gruziń...

Otoczenie miedzynarodowe

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 224
Wyświetleń: 1855

Marketing Międzynarodowy, 21.11.2011r. Firma, która działa w otoczeniu międzynarodowym musi zwrócić uwagę na otoczenie dalsze i otoczenie bliższe. Otoczeni dalsze - analiza danego kraju i jego stosunków z krajem, w którym chcemy inwestować. (to na dole to jest graf!) Technologia i nauka Klienci ...

Wojas projekt cz.1

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 1988
Wyświetleń: 4382

STRATEGIA WEJŚCIA I OBSŁUGI RYNKU  MARKI  WOJAS CZĘŚĆ I GRUPA KrDUZa1012 Anna Cieślak Natalia Czopek Aneta Domagała Paulina Dubiel Uniwersytet Ekonomiczny Kraków 12.11.2012 Spis treści 1. CZĘŚĆ SYNTETYCZNA3 2. CZĘŚĆ SZCZEGÓŁOWA5 KRÓTKA HISTORIA FIRMY 5 CZYM ZAJMUJE SIĘ FIRMA?6 JAK DZIAŁA FIRMA?6 ...

Narzędzia i działania marketingowe w strategii międzynarodowej ćwiczen...

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 1274
Wyświetleń: 3689

Marketing międzynarodowy (Chlipała)  NARZĘDZIA I DZIAŁANIA MARKETINGOWE W STRATEGII MIĘDZYNARODOWEJ    Strategia marketingowa może objawiać się w dwóch sferach :    narzędziowa  Narzędzia marketingu-mix (koncepcja 4P – 7P):    produkt,    cena,    dystrybucja,    promocja,    ludzie,    pr...

Marketing międzynarodowy - Orientacje marketingowe przedsiębiorstwa

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 700
Wyświetleń: 2471

Prof. dr hab. Helena Tendera-Właszczuk Literatura: 1."Marketing międzynarodowy: zarys tematyki" -Jan Wiktor, Renata Oczkowska, Agnieszka Żbikowska. 2."Marketing międzynarodowy" -Elżbieta Duliniec (SGH). 3."Marketing na rynku międzynarodowym" -Wojciech Grzegorczyk. 4.&q...