Wojas projekt cz.1

Nasza ocena:

5
Pobrań: 1988
Wyświetleń: 4382
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Wojas projekt cz.1 - strona 1 Wojas projekt cz.1 - strona 2 Wojas projekt cz.1 - strona 3

Fragment notatki:


STRATEGIA WEJŚCIA I OBSŁUGI RYNKU  MARKI  WOJAS CZĘŚĆ I GRUPA KrDUZa1012 Anna Cieślak Natalia Czopek Aneta Domagała Paulina Dubiel Uniwersytet Ekonomiczny Kraków 12.11.2012 Spis treści 1. CZĘŚĆ SYNTETYCZNA................................................................................................................3 2. CZĘŚĆ SZCZEGÓŁOWA...............................................................................................................5 KRÓTKA HISTORIA FIRMY .......................................................................................................5 CZYM ZAJMUJE SIĘ FIRMA?.....................................................................................................6 JAK DZIAŁA FIRMA?...................................................................................................................6 GDZIE DZIAŁA FIRMA?..............................................................................................................7 OBECNA STRATEGIA MARKETINGOWA FIRMY...................................................................9 POTENCJAŁ EKSPANSJI NA RYNKI ZAGRANICZNE..........................................................10 2 1. CZĘŚĆ SYNTETYCZNA Firma Wojas została założona w 1990 roku przez Wiesława Wojasa. Obecnie funkcjonuje  jako jeden z największych producentów obuwia znajdując się w pierwszej piątce Polskich firm  działających w średnim i wyższym segmencie cenowym rynku obuwniczego. Przedsiębiorstwo  wykorzystując własne sieci sprzedaży detalicznej oferuje swoim klientom obuwie, galanterię  skórzaną oraz gadżety i preparaty  bezpośrednio związane z produktami podstawowymi.  W ramach wspomnianej sieci sprzedaży detalicznej działa 129 salonów firmowych na  terenie Polski oraz 9 na Słowacji i jeden w obwodzie Kaliningradzkim. Sklepy o ujednoliconej  aranżacji ulokowane zostały głównie w centrach handlowych i prestiżowych miejscach dla  największych miast.  Firma stawia sobie za cel ciągłą dbałość o jakość swojej oferty mając na względzie wygodę  użytkowania swoich wyrobów jak również aktualne trendy i potrzeby klientów. Odpowiednio  wykwalifikowany personel zapewnia kompleksową obsługę dbając o lojalność swoich klientów  między innymi poprzez monitorowanie zadowolenia osób dokonujących zakupu jak również  eliminowanie powstałych błędów. Według firmy kluczem do osiągniętego sukcesu jest bezustanne  poszukiwanie nowych wzorów i rozwiązań technologicznych. Strategia marketingowa firmy opiera się na odpowiedzi na potrzeby konsumpcyjne głównie  średniej klasy tworzącej się w naszym kraju. Prowadzi ona do głównego celu przedsiębiorstwa  jakim jest uzyskanie pozycji lidera na Polskim rynku skórzanego obuwia męskiego i damskiego w 

(…)

… produkcyjnego
• rozwój działu wzorniczego.
- W 2008 roku nabyto także 100% udziałów w Wojas Slovakia intensyfikując swoją ekspansję.
1Prezentacja Grupy Kapitałowej Wojas S.A., sierpień 2011.
2http://www.nowytarg.pl/dane.php?cid=343, Nowotarskie Zakłady Przemysłu Skórzanego, (07.11.2012).
5
Na lata 2009-2010 przypada rozbudowa zakładu produkcyjnego, w ramach której zakupiono nowe
maszyny szwalnicze i montażowe…
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz