To tylko jedna z 12 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
STRATEGIA WEJŚCIA I OBSŁUGI RYNKU MARKI WOJAS CZĘŚĆ I GRUPA KrDUZa1012 Anna Cieślak Natalia Czopek Aneta Domagała Paulina Dubiel Uniwersytet Ekonomiczny Kraków 12.11.2012 Spis treści 1. CZĘŚĆ SYNTETYCZNA................................................................................................................3 2. CZĘŚĆ SZCZEGÓŁOWA...............................................................................................................5 KRÓTKA HISTORIA FIRMY .......................................................................................................5 CZYM ZAJMUJE SIĘ FIRMA?.....................................................................................................6 JAK DZIAŁA FIRMA?...................................................................................................................6 GDZIE DZIAŁA FIRMA?..............................................................................................................7 OBECNA STRATEGIA MARKETINGOWA FIRMY...................................................................9 POTENCJAŁ EKSPANSJI NA RYNKI ZAGRANICZNE..........................................................10 2 1. CZĘŚĆ SYNTETYCZNA Firma Wojas została założona w 1990 roku przez Wiesława Wojasa. Obecnie funkcjonuje jako jeden z największych producentów obuwia znajdując się w pierwszej piątce Polskich firm działających w średnim i wyższym segmencie cenowym rynku obuwniczego. Przedsiębiorstwo wykorzystując własne sieci sprzedaży detalicznej oferuje swoim klientom obuwie, galanterię skórzaną oraz gadżety i preparaty bezpośrednio związane z produktami podstawowymi. W ramach wspomnianej sieci sprzedaży detalicznej działa 129 salonów firmowych na terenie Polski oraz 9 na Słowacji i jeden w obwodzie Kaliningradzkim. Sklepy o ujednoliconej aranżacji ulokowane zostały głównie w centrach handlowych i prestiżowych miejscach dla największych miast. Firma stawia sobie za cel ciągłą dbałość o jakość swojej oferty mając na względzie wygodę użytkowania swoich wyrobów jak również aktualne trendy i potrzeby klientów. Odpowiednio wykwalifikowany personel zapewnia kompleksową obsługę dbając o lojalność swoich klientów między innymi poprzez monitorowanie zadowolenia osób dokonujących zakupu jak również eliminowanie powstałych błędów. Według firmy kluczem do osiągniętego sukcesu jest bezustanne poszukiwanie nowych wzorów i rozwiązań technologicznych. Strategia marketingowa firmy opiera się na odpowiedzi na potrzeby konsumpcyjne głównie średniej klasy tworzącej się w naszym kraju. Prowadzi ona do głównego celu przedsiębiorstwa jakim jest uzyskanie pozycji lidera na Polskim rynku skórzanego obuwia męskiego i damskiego w
(…)
… produkcyjnego
• rozwój działu wzorniczego.
- W 2008 roku nabyto także 100% udziałów w Wojas Slovakia intensyfikując swoją ekspansję.
1Prezentacja Grupy Kapitałowej Wojas S.A., sierpień 2011.
2http://www.nowytarg.pl/dane.php?cid=343, Nowotarskie Zakłady Przemysłu Skórzanego, (07.11.2012).
5
Na lata 2009-2010 przypada rozbudowa zakładu produkcyjnego, w ramach której zakupiono nowe
maszyny szwalnicze i montażowe…
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)