Marketing międzynarodowy - strona 2

note /search

Egzamin- sciaga

  • Uniwersytet Gdański
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 126
Wyświetleń: 1288

1.Internacjonalizacja - działanie gospodarcze podejmowane przez przedsiębiorstwa za granicą . a)Ujęcie dynamiczne - rozważa się podejmowanie działań za granicą przez firmę jako proces składający się z kilku etapów, na który oddziałują ...

Zagadnienia na egzamin

  • Uniwersytet Gdański
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 175
Wyświetleń: 1533

Internacjonalizacja - co to? - uj. dynamiczne i uj. statyczne Internacjonalizacja - działanie gospodarcze podejmowane przez przedsiębiorstwa za granicą. Ujęcie dynamiczne - rozważa się podejmowanie działań za granicą przez firmę jako proces składający się z kilku etapów, na który oddziałują różne c...

Internacjonalizacja

  • Uniwersytet Gdański
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 427
Wyświetleń: 2443

Internacjonalizacja + z wykładu Internacjonalizacja przedsiębiorstwa  to proces polegający na włączaniu się przedsiębiorstwa w działalność gospodarczą poza krajem macierzystym. W prowadzeniu można wyróżnić kilka faz. W początkowej fazi...

Otoczenie w marketingu międzynarodowym

  • Uniwersytet Gdański
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 119
Wyświetleń: 994

Otoczenie w marketingu międzynarodowym (tylko takie coś znalazłam) Wybór strategii działania przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym, poprzedza analiza otoczenia. Jest to oczywiście otoczenie międzynarodowe, czyli należy zwrócić uwagę na jego zupełnie inne elementy niż przy analizie otoczenia fir...

Polityka cenowa

  • Uniwersytet Gdański
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1267

. Polityka cenowa Przesłanki polityki cen w marketingu międzynarodowym Polityka cenowa danego przedsiębiorstwa zależy od wielu czynników, zewnętrznych i wewnętrznych, ponieważ czynniki te wskazują tendencje do międzynarodowego standaryzowania lub adaptowania cen. Czynniki wewnętrzne Celi strategic...

Rozne pojecia

  • Uniwersytet Gdański
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 21
Wyświetleń: 826

Zagadnienia uzupełniające Efekt kraju pochodzenia Międzynarodowy transfer technologii TRANSFERTECHNOLOGII  przekazywanie określonej wiedzy technicznej i organizacyjnej i związanego z nią know-how celem gospodarczego (komercyjnego) wykorzystania  szczególny przypadek transferu wiedzy, obejmujący p...

Przedmiot marketingu międzynarodowego

  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 273
Wyświetleń: 882

Marketing międzynarodowy wykład 2 Przedmiot marketingu międzynarodowego: Rozpoznanie potrzeb i oczekiwań klientów (nabywców) Np. nie wszyscy spożywają wieprzowinę czy wołowinę, firma Danone wch...

Prezentacje orlen

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 1176
Wyświetleń: 4788

Jest to projekt zaliczeniowy (13 stron) na temat stosowanej polityki marketingu miezynarodowego przez Koncern PKN Orlen. Projekt zawiera m.in. zagadnienia takie jak: część syntetyczna, historia, charakterystyka przedsiębiorstwa, strategia marketingowa, produkty przedsiębiorstwa, ocena potencjał...

Marketing międzynarodowy - ćwiczenia

  • Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 567
Wyświetleń: 3801

ORIENTACJA ETNOCENTRYCZNA 1.Praktyka i doświadczenie z rynku krajowego są uniwersalne i mają byd transferowane za granicę. 2.Krajowe normy postępowania i kultura są lepsze/nadrzędne nad zagranicznymi. 3.Charakterystyczna dla firm ze znikomym doświadczeniem w zakresie MM (dominuje w nich s...

Marketing międzynarodowy - wykłady , MWSE

  • Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 259
Wyświetleń: 6328

docx, zawiera 10 stron. Notatka zawiera omówienie następujących zagadnień: Marketing, Współczesny marketing, filozofia marketingu, Główne wady pro konsumenckiej działalności marketingu, Marketing eksportowy, Marketing zagraniczny, Marketing międzynarodowy, Marketing globalny, Marketing międzynarodow...