Marketing międzynarodowy - strona 3

note /search

Marketig miedzynarodowy - kultury - ćwiczenia MWSE

  • Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 210
Wyświetleń: 3507

docx, zawiera 4 strony. Notatka zawiera omówienie następujących zagadnień: Cechy kultury protransakcyjnej, nastawienie propartnerskie / nastawienie, kultury protransakcyjne, kultury umiarkowanie protransakcyjne, kultury propartnerskie, zachowania biznesowe charakterystyczne dla kultur protransakcyj...

Wykłady z marketingu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 420
Wyświetleń: 3913

Główne zagadnienia poruszane w tych notatkach to: definicje marketingu, przedmiot marketingu międzynarodowego, fazy internacjonalizacji, rozpoznanie zagranicznego otoczenia, koncepcja opakowania, wybór kanałów dystrybucji, wybór sposobów komunikowania się, aktualne trendy wśród konsumentów na świ...

Marketing międzynarodowy

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 210
Wyświetleń: 3717

Elementy marketingu (zintegrowane działania) Badania marketingowe (analiza rynku) - zebranie inf o rynku, określić tendencje aby wiedzieć co produkować, produkt (produkcja) - otrzymanie konkretnego produktu cena promocja dystrybucja - szereg działań mających na celu przesunięcie produktu od producen...

Wykłady

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 84
Wyświetleń: 2646

W treści dokumentu można spotkać się z takimi zagadnieniami jak: marketing, instrumenty marketingowe, marketing międzynarodowy, marketing globalny, internacjonalizacja przedsiębiorstwa, kierownictwo, strategie internacjonalizacji. Ponadto w dokumencie poruszone zostały również pojęcia: strategie...

Negocjacje we Włoszech- marketing międzynarodowy

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 441
Wyświetleń: 5425

Prezentacja z przedmiotu Marketing międzynarodowy na temat negocjacji we Włoszech. Plik zapisany jest w formacie PPT i zawiera 18 slajdów. Dokładna tematyka notatki jest następująca: cel negocjacji, podpisanie kontraktu, kultura umiarkowanie protransakcyjna, kultura ceremonialna, kultura umiarkowani...

Marketing międzynarodowy - Strategia standaryzacji

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 798
Wyświetleń: 5915

Ekwiwalencja BM Problem równoważności badań prowadzonych w różnych kulturach. Trudności mogą się pojawić przy określaniu celu badań i problemu badawczego. Ekwiwalencja pojęciowa, w różnych krajach, różnych kulturach jedno i to samo pojęcie może bowiem oznaczać odmienne rzeczy. Różnorodne kultury ...

Metody Ustalania Cen

  • Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 126
Wyświetleń: 1736

...Metoda kosztowa: Koszty stanowią pierwotną podstawę ustalania wysokości cen. Producent kalkulując cenę dąży do pokrycia kosztów oraz uzyskania zysku. W przypadku eksportu zakłada również, że koszty produkcji i sprzedaży powinny być pokryte przez cenę... Grupa E –

Polska marka za granicą

  • Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 98
Wyświetleń: 1435

...Mianem najstarszej marki świata określa się czerwony trójkąt brytyjskiego browaru Bass & Company. Historia polskich marek jest nie mniej interesująca. Najstarszą polską marką, a prawdopodobnie najstarszą przemysłową marką świata jest firmowy herb Żupy Wielickiej z Kopalni soli w Wieliczc...

Marketing międzynarodowy - pytania i odpowiedzi na egzamin

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 1512
Wyświetleń: 5439

in. zagadnienia takie jak:strategia wejścia, procedura makrosegmentacji, rozwój dystrybucji, strategie Kulhavy, rodzaje strategii cen, style reklam, cykl życia produktu międzynarodowego. (…) … międzynarodowym. 1) dystans władzy: mały (

Marketing międzynarodowy - materiały na egzamin

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Marketing międzynarodowy
Pobrań: 1183
Wyświetleń: 6013

Zakres ten jest następujący: definicje i istota marketingu międzynarodowego, marketing międzykulturowy, marketing globalny, internacjonalizacja, teoria makroekonomiczne, motywy ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw, otoczenie w marketingu międzynarodowym, ryzyko walutowe, formy współpracy między k...