in. zagadnienia takie jak:strategia wejścia, procedura makrosegmentacji, rozwój dystrybucji, strategie Kulhavy, rodzaje strategii cen, style reklam, cykl życia produktu międzynarodowego.
(…)
… międzynarodowym.
1) dystans władzy: mały (egalitaryzm) [Dania, Austria] - duży
(zgoda na nierówności) [Indie, kraje arabskie],
2) kolektywizm (dobro grupy, gotowość do pracy w zespole)
[kraje Ameryki Łacińskiej, Japonia] - indywidualizm (dobro
jednostki, autonomia jednostki) [kraje anglosaskie],
3) kobiecość (serdeczność, troskliwość, dbałość o otoczenie)
[Skandynawia, Chile] - męskość (sukces, dominacja…
… się obiekty badań. Kolejnym krokiem w przeprowadzanych badaniach jest zapewnienie równoważności pomiar. Cechy badanych obiektów muszą być mierzone w takich samych wielkościach, jest to ek kalibracji, najczęściej spotykanym problemem jest kwestia odmienności waluty w różnych państwach, które pogłębia zróżnicowana inflacja oraz zmiany kursów waluty. ek metryczna- równoważność skal pomiarowych werbalnych, wiąże…
…, ujednolicone potrzeby,
- potrzeby współczesnych konsumentów są elastyczne i stosunkowo łatwo poddają się formowaniu przez poszczególne narzędzia kompozycji marketingu-mix, w tym zwłaszcza przez działania promocyjne,
- następuje wyraźny proces konwergencji potrzeb oraz wzorców i struktur konsumpcji w skali międzynarodowej i globalnej (kosmopolityzm).
Konsekwencją przyjęcia powyższych założeń jest przekonanie…
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)