Wykład - Komunikacja

Nasza ocena:

3
Pobrań: 28
Wyświetleń: 651
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Wykład - Komunikacja - strona 1 Wykład - Komunikacja - strona 2

Fragment notatki:

KOMUNIKACJA
Oparcie działań promocyjnych na założeniach komunikacji zintegrowanej stanowi obecnie podstawowy paradygmat komunikacji przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. Komunikacja o takim charakterze zapewnia integrację i spójność komunikacji na dwóch płaszczyznach:1) wewnętrznej, wyrażającej logiczną poprawność systemu promocji, spójność jego elementów i ich właściwości, pozwalającej na współprzyczynianie się poszczególnych instrumentów do realizacji celów (funkcji) systemu na wszystkich poziomach ich identyfikacji;2) zewnętrznej, wyrażającej służebną rolę promocji względem pozostałych instrumentów marketingu-mix, innych, nadrzędnych lub pararelnych obszarów funkcji przedsiębiorstwa, a zwłaszcza jego misji i marketingowej strategii rozwoju; ta płaszczyzna rozumienia „integracji” jest zrozumiała, ponieważ niemożliwa do przyjęcia jest koncepcja swoistej autonomizacji funkcji promocji i analizowania jej bez naturalnych i podstawowych związków z innymi narzędziami i funkcjami przedsiębiorstwa, w tym przede wszystkim instrumentarni kompozycji marketingowej i strategii marketingu międzynarodowego.
[Uzupełnienie - przykłady]
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz