To tylko jedna z 2 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
KOMUNIKACJA
Oparcie działań promocyjnych na założeniach komunikacji zintegrowanej stanowi obecnie podstawowy paradygmat komunikacji przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. Komunikacja o takim charakterze zapewnia integrację i spójność komunikacji na dwóch płaszczyznach:1) wewnętrznej, wyrażającej logiczną poprawność systemu promocji, spójność jego elementów i ich właściwości, pozwalającej na współprzyczynianie się poszczególnych instrumentów do realizacji celów (funkcji) systemu na wszystkich poziomach ich identyfikacji;2) zewnętrznej, wyrażającej służebną rolę promocji względem pozostałych instrumentów marketingu-mix, innych, nadrzędnych lub pararelnych obszarów funkcji przedsiębiorstwa, a zwłaszcza jego misji i marketingowej strategii rozwoju; ta płaszczyzna rozumienia „integracji” jest zrozumiała, ponieważ niemożliwa do przyjęcia jest koncepcja swoistej autonomizacji funkcji promocji i analizowania jej bez naturalnych i podstawowych związków z innymi narzędziami i funkcjami przedsiębiorstwa, w tym przede wszystkim instrumentarni kompozycji marketingowej i strategii marketingu międzynarodowego.
[Uzupełnienie - przykłady]
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)