Podstawy Marketingu - strona 19

note /search

Podstawy Marketingu - pytania i odpowiedzi

  • Politechnika Wrocławska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 595
Wyświetleń: 1820

Marka jest elementem: a.rdzenia produktu b.rdzenia produktu wraz z produktem poszerzonym c.produktu poszerzonego d.produktu rzeczywistego 2) Czynnikiem pozycjonującym produkt na rynku jest: a.promocja sprzedaży b.cena c.Public Relations d.rabat 3) Wybór rynku celowego to: a.podział rynku wg. określo...

Rynek dóbr produkcyjnych - omówienie

  • Politechnika Wrocławska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1435

RYNEK DÓBR PRODUKCYJNYCH (PRZEMYSŁOWY) Cechy: Mała liczba nabywców Są to najczęściej stosunkowo duzi nabywcy, którzy jednorazowo zamawiają duże ilości Bliższe związki między dostawcami i odbiorcami na tym rynku w przeciwieństwie do rynku konsumpcyjnego. Często są to bardzo silne związki i odgryw...

Podstawy Marketingu - cena - omówienie

  • Politechnika Wrocławska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 140
Wyświetleń: 1204

CENA (mix cenowy) Jest bardzo ważnym elementem oddziaływania na decyzje klientów. Jest to o tyle ważne dla klientów wrażliwych na cenę (a jest takich klientów w polskim społeczeństwie bardzo dużo patrz segmentacja klientów ze względu na osiągane dochody) Z jednej strony cena jest nakładem ze stro...

Grupy dochodowe - omówienie

  • Politechnika Wrocławska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 28
Wyświetleń: 959

grupy dochodowe A, B 8 - 10 % Najwięcej zarabiający C 80 - 89 % Zarobki umiarkowane D, E 8 - 10 % Najmniej zarabiający 24 mln podatników 95,05% polskiego społeczeństwa przyznaje się do przynależności do I grupy podatkowej 3,77 % - do II grupy podatkowej 1,19 % - (284 tyś. osób) do III grup...

Mix dystrybucji - omówienie

  • Politechnika Wrocławska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 56
Wyświetleń: 896

MIX DYSTRYBUCJI Producent chciałby sprzedać największe ilości jednego produktu. Klient chciałby dokonywać zakupu jednego produktu ale z szerokiej gamy produktów. Istnieje więc sprzeczność interesów nabywcy i producenta. Dysproporcje te niwelują pośrednicy handlowi. Do poszczególnych pośredników han...

Profil psychologiczny - omówienie

  • Politechnika Wrocławska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 14
Wyświetleń: 581

Ad osobowość Nasze trwałe reguły postępowania będą silnie wpływały na dokonywane przez nas zakupy. Najczęściej pomijany, ponieważ tylko duże koncerny mogą sobie pozowlić na zatrudnianie psychologów do analizowania osobowości klienta. Ad postawy i opinie Wyrażają stosunek klienta do oferty. Wyróżn...

Public relation - omówienie

  • Politechnika Wrocławska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 133
Wyświetleń: 861

PUBLIC RELATION zespół działań na rzecz tworzenia pozytywnego wizerunku organizacji w otoczeniu, budowania korzystnych postaw wobec niej samej i jej działalności w tym szczególnie wobec jej marki, produktu. promocja, budowanie image firmy lub jej produktu To wzajemne korzystne relacje między nasz...

Rynki - omówienie

  • Politechnika Wrocławska
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 14
Wyświetleń: 504

Dawniej punkt ciężkości skoncentrowany był na właściwym zorganizowaniu procesów wytwórczych Orientacja produkcyjna - pierwsza orientacja w procesie rozwojowym (przy nadwyżce popytu nad podażą). Był to rys charakterystyczny dla gospodarki centralnej (w Polsce do ok. 89roku). W firmach kapitalistyczn...

Opracowanie egzaminu - Segmentacja rynku

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 21
Wyświetleń: 714

Co daje firmie stosowanie segmentacji rynku? lepsze zaspokojenie potrzeb klientów trafniejsze stosowanie możliwość kontrolowania rynku szybsze działanie trafny wybór i przygotowanie instrumentów lepsza możliwość wykorzystania działalności rynkowych trafniejsze lokowanie na rynku środków postę...

Zagadnienia-opracowanie

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 28
Wyświetleń: 434

Marketing- pewna koncepcja zarządzania firmą, oparta na założeniu, że firma jest uczestnikiem rynku. W marketingu patrzymy na zjawiska z pkt widzenia firmy. Wada: nadmiernie popularyzowany. Zaleta: zachęcająca nazwa. Błędy związane z marketingiem: kojarzy się z promocją i reklamą, różne zabiegi, k...