Fragment notatki:
Marka jest elementem: a.rdzenia produktu b.rdzenia produktu wraz z produktem poszerzonym c.produktu poszerzonego d.produktu rzeczywistego 2) Czynnikiem pozycjonującym produkt na rynku jest: a.promocja sprzedaży b.cena c.Public Relations d.rabat 3) Wybór rynku celowego to: a.podział rynku wg. określonego kryterium na jednorodne grupy i klientów b.wybór części lub całego rynku do którego adresowane będa produkty c.rodzaj testu rynkowego d.ustalanie konkurentów i wynikające stąd zagrożeń 4) Kultura jest czynnikiem należącym do profilu: a.demograficzno-ekonomicznego konsumentów b.psychologicznego konsumentów c.społecznego konsumentów d.osobowościowego konsumenta 5)Strategia przeładowania to: a.niska jakość produktu za wysoką cenę b.wysoka jakość produktu za średnią cenę c.średnia jakość produktu za wysoką cenę d.oferowanie produktu o najwyższej wartości za niską cenę 6) Innowacyjność jest czynnikiem składającym się na profil: a.demograficzno-ekonomiczny konsumentów b.psychologiczny konsumentów c.społeczny konsumentów d.osobowościowy konsumenta 7) Dystrybucja selektywna to: a.kanał zapewniający dotarcie do maksymalnej liczny klientów b.kanał o niewielkiej liczbie producentów/pośredników dla towarów luksusowych c.kanał charakteryzujący się ??? wybraną grupą pośredników d.kanał dla najtańszych produktów 8) Hipermarket to: a.sklep o pow. poniżej 750 m2 b.sklep o pow. powyżej 750 m2 c.sklep o pow. powyżej 2500 m2 d.sklep z produktami wybieralnymi 9) cechą każdej reklamy jest: a.bezosobowość b.natarczywość c.wymóg opłaty za przekaz d.osobisty charakter 10) Strategia dywersyfikacji polega na: a.wprowadzeniu nowego produktu b.wejściu na nowy rynek c.wprowadzenie nowego produktu na nowy rynek d.penetracji rynku 11) strategia marki indywidualnej stosowana jest dla: a.produktów FMCG b,produktów o wysokiej technologii c.marek własnych produktów d.produktu na rynku B2B 12) Ograniczona pojemność marki dot?? a.strategii marki hybrydowej b.strategii marki indywidualnej c.strategii marki ??? d.strategii marki ??? 13) Funkcją marki jest: a.wzbogacanie przeżyć związanych z użytkowaniem marki b.redukcja ryzyka zakupu c.redukcja ceny d.reklamowanie produktu
CPT to wskaźnik: a.intensywności reklamy b.kosztów reklamy c.kosztów dotarcia do 1000 adresatów reklamy d.kosztów akcji promocyjnej 2) Franchising to: a.forma dystrybucji ekskluzywnej b.forma zaopatrzenia w towary importowane c.forma kanału kontraktowego d.forma działań sponsoringowych 3) Design jest elementem: a.rdzenia produktu b.rdzenia produktu wraz z produktem poszerzonym c.produktu poszerzonego d.produktu rzeczywistego 4) Strategia wysokiej wartości to: a.niska jakość produktu za wysoką cenę
(…)
… działań sponsoringowych 3) Design jest elementem: a.rdzenia produktu b.rdzenia produktu wraz z produktem poszerzonym c.produktu poszerzonego d.produktu rzeczywistego 4) Strategia wysokiej wartości to: a.niska jakość produktu za wysoką cenę b.wysoka jakość produktu za średnią cenę c.średnia jakość produktu za wysoką cenę d.d.oferowanie produktu o najwyższej wartości za niską cenę 5) Grupa odniesienie…
… - kanal o niewielkiej liczbie posrednikow dla towarow luksusowych - kanal charakteryzujacy się starannie wybranba liczba posrednikow - kanal o najwiekszej liczbie posrednikow 9. GRP to : (iloczyn zasiegu i czestotliwosci) - miara intensywnosci reklamy - iloczyn zasiegu reklamy i jej czestotliwosci - mniara skutecznosci reklamy - wskaznik dotarcia do tysiaca odbiorcow 10. grupa odniesienia…
… impulsu, emocji d) towary powszednie często kupowane w sposób rutynowy 3. Strategia rynku masowego polega na: a) skomasowanej kampanii reklamowej b)wyborze całego rynku, do którego adresowany bedzie produkt c) wyborze więcej niż jednego segmentu rynku, do którego adresowane będą produkty d) wyborze jednego segmentu rynku, do którego adresowane będą produkty 4. Grupa odniesienia jest czynnikiem należącym do profilu: a) demograficzno- ekonomicznego b) psychologicznego c) społecznego d) osobowosciowego konsumenta 5. Strategia oszczędnosci to: a) niska jakosc produktu za wysoką cenę b) wysoka jakośc produktu za średnią cenę c) średnia jakosc produktu za wysoką cenę d) niska jakosc produktu za niską cenę 6. Strategia penetracji rynku polega na: a) wprowadzeniu nowych produktów b) wprowadzeniu nowych produktów…
… jakosci wysokiej ceny sredniej jakosci wysokiej ceny wysokiej jakosci sredniej ceny * promocja sprzedazy ma silne oddzialywanie: przed zakupem podczas zakupow po zakupie we wszystkich jednakowe * cena jest elementem: mixu marketingu pozycjonowania produktu wyróżnikiem produktu kosztów sprzedawcy * grupa odniesienia jest elementem profilu spolecznego psychologicznego demograficzno-ekonomicznego…
… i oferowanych produktów d.sklep z produktami wybieralnymi 8) Cykl reklamy Kinga to: a.sposób projektowania mediaplanu b.proces planowania reklamy c.prezentacja zamierzeń reklamowych d.proces corocznego projektowania promocji 9) Zasada Krugorama dotyczy: a.reklamy prasowej b.promocji sprzedaży c.Public Relations d.kontaktów odbiorcy z reklamą 10) Tak zwany "brief" to: a.prezentacja agencji reklamowej zaliczeń…
… - tworzenie zamierzonego wizerunku produktu wśród nabywcow 2. segmentacja rynku to : - podzial rynku wg okreslonego kryterium na jednorodne grupy klientow - wybor rynku celowego - rodzaj testu rynkowego - ustalenie konkurentow i wynikajacych stad zagrozen 3. public relation to : - forma reklamy - instrument mixu promocji - bezplatna sprzedaz probek towarow - kreowanie w spoleczenstwei pozytywnego wyobrazenia…
…) : - wysoka jakosc produktu za wysoka cene - wysoka jakosc produktu za srednia cene - srednia jakosc produktu za wysoka cene - oferowanie produktu o najwyzszej wartosci za max cene 7. Organizacja konferencji prasowej to : - forma dzialan typu PR - forma reklamy - forma promocji sprzedazy - forma dzialan sponsoringowych 8. Dystrybucja selektywna to : - kanal zapewniajacy dotarcie do max liczby klientow…
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)