Zarządzanie jakością - strona 4

note /search

Kontrola w procesie zarządzania

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 420
Wyświetleń: 1911

KONTROLA W PROCESIE ZARZĄDZANIA „Kontrola jest ostatnią fazą procesu zarządzania. Jej głównym celem jest rejestracja osiągniętych wyników i porów­nywanie ich z planem"1 Porównywanie wyznaczonych zadań z uzyskanymi wynikami ma wskazać, czy udało się przekształcić plany w rzeczywistość. Wszelkie...

Kształtowanie jakości produktów - wykład

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 119
Wyświetleń: 805

WYKŁAD I Produkt rozpatrywany jest w aspekcie techniczno-technologicznym, w tym przypadku koncentruje się uwagę na funkcji produktu i jego wyostrzeniu. Celem kształtowania jakości produktu i jego wyposażenia jest nadanie tym funkcjom właściwości techniczno-użytkowych, ekonomicznych a także estetyc...

Produktywność systemu produkcyjnego - Przychody netto

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 49
Wyświetleń: 959

Produktywność systemu produkcyjnego Produktywność systemu produkcyjnego Produktywność jest to stosunek wielkości produkcji wytworzonej i sprzedanej w rozpatrywanym okresie do ilości wykorzystanych lub zużytych zasobów wejściowych. Produktywność Efekty (Y) Całkowita (Pc)= Nakłady (X) Produktywno...

System zarządzania środowiskowego ISO 14000

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 105
Wyświetleń: 595

System Zarządzania Środowiskowego ISO 14000 Coraz częściej spotykamy w naszym codziennym życiu przejawy troski człowieka o otaczające nas środowisko naturalne. Dlaczego tak się dzieje? Co skłania przedsiębiorstwa do działań, mając...

Wdrażanie i zarządzanie jakością

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 280
Wyświetleń: 903

„ JAKOŚĆ TO WSZYSTKO CO MOŻNA POPRAWIĆ „ „ PRZYKŁADY SYSTEMU , WDRAŻANIE I ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ „ Definicja Krótki rys historyczny System jakości Wdrażąnie systemu jakości Zarządzanie jakością 1. ISO, International Standard ...

Zarządzanie jakością - praca semestralna

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 42
Wyświetleń: 658

Zarządzanie Jakością - Praca Semestralna Struktura jakości wykonywanego produkty. W mojej pracy przedmiotem analizy z punktu widzenia zarządzania jakością będzie mycie szyb w samochodach na

Zarządzanie przez jakość - TQM

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 140
Wyświetleń: 749

TQM, czyli zarządzanie przez jakość,  nie jest kolejną metodą, jak zarządzanie przez cele czy wyniki (stąd nazwa zarządzanie przez jakość jest myląca). Jest określany jako idea lub filozofia zarządzania organizacją. Jest ujęciem pr...

Audyt wewnętrzny - rewizja finansowa

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1477

Rosnące znaczenie audytu wewnętrznego w zmieniającym się świecie Ryzyko jest integralnym składnikiem dzisiejszego środowiska biznesu. Ciągłe poszukiwanie usprawnionego działania, transformacje, fuzje, przejęcia, zmniejszanie inwestycji, globalizacja, naciski konkurencji i postęp technologiczny to pr...

14 zasad Deminga - zasady kompletnego zarządzania jakością

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 210
Wyświetleń: 1897

Temat: Czternaście zasad Deminga. Zasady kompletnego zarządzania jakością. W. Edwards Deming był pierwszym amerykańskim specjalistą, który w sposób metodyczny przekazywał japońskim menedżerom wiedzęna temat jakości. Po raz pierwszy przybył do Japonii w 1947 roku, gdzie jako statystyk miał pomóc wła...

Zarządzanie jakością - ogólne

  • Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie
  • Zarządzanie jakością
Pobrań: 161
Wyświetleń: 665

1.        ANALIZA SYTUACJI  -gdzie się znajdujemy  -które z produktów sąnajbardziej rentowne  -czego potrzebują klienci  -jakie sąoczekiwania klienta  -czy mój wyrób spełnia oczekiwania klienta  -kim są nasi główni konkurenci  2.PROGNOZOWANIA  -jaka jest przyszłośćgospodarki danej gałęzi prz...