Kierowanie zespołami - strona 4

note /search

Kierowanie zespołami - opisywanie stanowiska, omówienie

  • Politechnika Gdańska
  • Kierowanie zespołami
Pobrań: 7
Wyświetleń: 532

Klasyfikacja i zasady sporządzania opisu stanowiska pracy Klasyfikacja to określenie obowiązków związanych z danym stanowiskiem pracy - sprecyzowanie zadań i standardów ich wykonania. Jest to dokładne opisanie danego stanowiska pracy z uwzględnieniem wartości wykonywanej pracy. W istocie system kla...

Kierowanie zespołami - komunikacja, omówienie

  • Politechnika Gdańska
  • Kierowanie zespołami
Pobrań: 0
Wyświetleń: 490

Komunikacja Zachowania uczestników w trakcie pracy zespołowej Zachowania zadaniowe pomagają zespołowi zrealizować zadanie, osiągnąć wyznaczony cel. Uczestnik pracy zespołowej przejawia je przez: Inicjowanie: przedstawia sugestie, proponuje cele, pomysły, nowe sposoby podejścia do problemu, defini...

Kierowanie zespołami - komunikowanie, omówienie

  • Politechnika Gdańska
  • Kierowanie zespołami
Pobrań: 7
Wyświetleń: 525

Komunikacją „w dół” obejmuje: wydawanie instrukcji, poleceń, rozkazów uzasadnianie zadania wyjaśnianie procedur i praktyki udzielanie informacji zwrotnej nt. wykonanego zadania zaszczepianie wartości i celów firmy Komunikacja „pozi...

Kierowanie zespołami - kultura i wielokulturowość, omówienie

  • Politechnika Gdańska
  • Kierowanie zespołami
Pobrań: 0
Wyświetleń: 490

Kultura i wielokulturowość Kultura: złożona mieszanka założeń, zachowań, opowieści, mitów, przenośni i innych koncepcji, które składają się na definicję tego, co oznacza przynależność do danego społeczeństwa. Kultura organizacji : zbiór ważnych pojęć, takich jak normy, wartości, postawy i przekon...

Kierowanie zespołami - menadżerowie a uprzedzenia, omówienie

  • Politechnika Gdańska
  • Kierowanie zespołami
Pobrań: 14
Wyświetleń: 245

Menadżerowie a uprzedzenia Menadżer etnocentryczny- kierownik wyznający pogląd, że metody zarządzania w jego macierzystym kraju są lepsze od stosowanych w innych krajach i Ze można je eksportować wraz z własnymi usługami i wyrobami. Menadżer policentryczny - kierownik wyznający pogląd, że skoro p...

Model Freda Fiedlera - omówienie

  • Politechnika Gdańska
  • Kierowanie zespołami
Pobrań: 840
Wyświetleń: 3633

Model Freda Fiedlera Fiedler zakłada, że wysoka efektywność grupy zależy od wzajemnego dostosowania stylu współdziałania przywódcy z jego podwładnymi oraz stopnia w jakim sytuacja umożliwia przywódcy sprawowanie kontroli i wywieranie wpływu. Fiedler opracował kwestionariusz najmniej lubianego współ...

Model ścieżki do celu - omówienie

  • Politechnika Gdańska
  • Kierowanie zespołami
Pobrań: 56
Wyświetleń: 1253

Model ścieżki do celu - Evans i Houser -oparta na motywacji teorii oczekiwań (określenie dostępności celów, nagród i ścieżek, która do nich prowadzi) Klasyczny model przywództwa- Vrooma Yettona i Jago- 5stylów przywódczych do rozwiązania...

Kierowanie zespołami - moralność opieki, omówienie

  • Politechnika Gdańska
  • Kierowanie zespołami
Pobrań: 21
Wyświetleń: 917

Moralność opieki—Karol Gilligan nurt sprawiedliwości nurt opieki Instytucjonalizacja etyki— do metod instytucjonalizacji etyki zalicz się: kodeks postępowania w firmie, komitety ds. Etyki, biura rzeczników, komisje orzekające, programy szkolenia etycznego i analizy zagadnień społecznych Analiza ...

Kierowanie zespołami - motywacja, omówienie

  • Politechnika Gdańska
  • Kierowanie zespołami
Pobrań: 35
Wyświetleń: 980

Motywacja jest to psychologiczny stan przyczyniający się do stopnia, w jakim człowiek się w coś angażuje. Motywowanie jest to proces kierowniczy polegający na wpływaniu na zachowanie ludzi, z uwzględnieniem o tym, co powoduje takie a nie inne zachowanie człowieka. Powszechnie uważa się motywację ...

Negocjacje oparte o interesy, omówienie

  • Politechnika Gdańska
  • Kierowanie zespołami
Pobrań: 14
Wyświetleń: 1001

Negocjacje oparte o interesy polegają na wspólnym rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych, w taki sposób i takimi metodami, aby strony doszły do satysfakcjonującego porozumienia.. Negocjacje kooperatywne wymagają czasu, współpracy partnerów, wymiany istotnych informacji, klimatu zaufania. Wskazane jes...