Andragogika - strona 3

note /search

Uczenie się transformatywne - ćwiczenie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Andragogika
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1911

UCZENIE SIĘ TRANSFORMATYWNE 1/ SPECYFICZNY DLA CZŁOWIEKA DOROSŁEGO PROCES UCZENIA SIĘ, PROWADZĄCY DO ZMIANY SPOSOBU SPOSTRZEGANIA ŚWIATA, INTERPRETOWANIA SIEBIE I ŚWIATA, I ZMIAN OTACZAJĄCEJ CZŁOWIEKA RZECZYWISTOŚCI  2/ UCZENIE SIĘ TRANSFORMOWANIA DYSFUNKCJONALNYCH RAM ODNIESIENIA, TAK ABY GENEROWA...

Edukacja dorosłych w polityce - wykład

  • Uniwersytet Warszawski
  • Andragogika
Pobrań: 14
Wyświetleń: 525

EDUKACJA DOROSLYCH W POLITYCE UE. Wykład 1 STRATEGIA LIZBONSKA 2 MEMORANDUM LLL 3 PROCES BOLONSKI 1 STRATEGIA LIZBONSKA - to dokument z 2002 roku, w którym kraje unijne zdecydowały się naznaczyć kierunek i cele polityki na najbliższe 10 lat. Powstał on, ponieważ to co łączy cala wspólnotę to zad...

Edukacja w procesie pracy - omówienie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Andragogika
Pobrań: 42
Wyświetleń: 609

EDUKACJA W PROCESIE PRACY Dorośli są mocno wrośnięci w kulturę, w której się wychowali. Bardzo ciężko zmienić te wartości u osoby dorosłej ponieważ nauczanie czegoś nowego osoby dorosłej polega na „wymazaniu” tego co on wie na dany temat i wpojeniu innych wartości. Jest to trudny proces bo wymaga n...

Konceptualizacja pojęcia - omówienie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Andragogika
Pobrań: 182
Wyświetleń: 1288

Konceptualizacja pojęcia „edukacja” (Radcilffe, Coletta, Majewski) Cel edukacji Środowisko edukacyjne Wymiar rozwojowy Poznawcze Formalne (szkoła) Wiedza Afektywne Nieformalne (codzienność) Postawy psychomotoryczne Pozaformalne (zakł. Pracy, kościół) umiejętności Edukacja formalna kończ...

Kształcenie w odrodzeniu - omówienie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Andragogika
Pobrań: 14
Wyświetleń: 567

KSZTAŁCENIE W ODRODZENIU Edukacja ludzi miała nastąpić poprzez biblię - edukacja religijna. Oprócz tego powstały szkoły dla dorosłych. Miały one na celu rozwój umysłowy dorosłych (rozwój ich talentów - dot. To głównie bogaczy) J.A. Komeński - idea całożyciowego. Rewolucja przemysłowa. Condorcet ...

Modele edukacji pracy z dorosłymi - omówienie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Andragogika
Pobrań: 91
Wyświetleń: 679

MODELE EDUKACJI PRACY Z DOROSLYMI. Wykład 1 TRZY ROZUMIENIA WIEDZY 2 MODELE: a TECHNOLOGICZNY b HUMANISTYCZNY c KRYTYCZNY WIEDZA - to przeciwieństwo wiary. WIEDZA WG SOKRATESA - to zespól uzasadnionych przekonań. To informacje, co do których ludzie mieli przekonanie o ich prawdzie. WIEDZA WSPO...

Modele wiedzy - omówienie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Andragogika
Pobrań: 448
Wyświetleń: 1365

MODELE WIEDZY. MODEL TECHNOLOGICZNY - chodzi o wiedzę teoretyczna . to model szkolny i dotyczy technologii nauczania. Ten model jest charakterystyczny dla wiedzy formalnej. Czemu służy edukacja ? - ma ona służyć podnoszeniu postępu społecz...

Uczenie się sytuacyjne - wykład

  • Uniwersytet Warszawski
  • Andragogika
Pobrań: 819
Wyświetleń: 3178

TEORIA UCZENIA SIE SYTUACYJNEGO wykład TEORIA WG A. KNOX TEORIA WG E. WEGNER TEORIA WG J. LAVE TEORIA A.KNOX - powstała w 1995 r. inaczej : teoria nabywania kompetencji - to zestaw wiedzy i umiejętności niezbędnych do funkcjonowania w życiu społecznym i korzystania z urządzeń cywilizacji. Teoria ...

Uczenie się biograficzne - omówienie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Andragogika
Pobrań: 98
Wyświetleń: 1407

UCZENIE BIOGRAFICZNE wykład 1 UCZENIE BIOGRAFICZNE WG P. HEYEMANS 2 UCZENIE BIOGRAFICZNE WG MALEWSKI 1 UCZENIE BIOGRAFICZNE WG P. HEYEMANS Praktyka doświadczenia - człowiek dorosły uczy się w działaniu. To obszar działań. Obszar, gdzie występuje proces uczenia się to KULTURA - to płynna rzeczywi...