Podstawy Marketingu - strona 3

note /search

Badania marketingowe - rodzaje metod

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 168
Wyświetleń: 1757

BADANIA MARKETINGOWE 1. Badania marketingowe - gromadzenie, analizowanie, przetwarzanie informacji niezbędnych  do podejmowania decyzji rynkowych w przedsiębiorstwach. Konieczność przeprowadzania badań marketingowych oraz ich zakres wynikają z  informacyjnych potrzeb decydentów, natomiast ich istot...

Orientacje przedsiębiorstw

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 140
Wyświetleń: 1470

Rozkład nabywców wg czasu akceptacji nowości 1. Efekt demonstracyjny  2. efekt rekomendacji  3.  sieć uwierzytelnienia  4. efekt demokratyzacji  5. obowiązek – rutyna ORIENTACJE PRZEDSIĘBIORSTW Ø Orientacja produkcyjna – XIX w., produkcja m...

Podstawy marketingu - zagadnienia wstępne

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 273
Wyświetleń: 1827

Wydział Politologii i Studiów Międzynarodowych Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Lp Elementy składowe syllabusa Opis 1. Nazwa przedmiotu  Podstawy marketingu (wykład) 1a Nazwa przedmiotu w języku  angielskim Fundamentals of Marketing   (lecture) 2 Kod przedmiotu Kod przedmiotu zostanie wpi...

Marketingowa analiza przedsiębiorstwa

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 28
Wyświetleń: 805

ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE – MARKETINGOWA ANALIZA STRATEGICZNA PRZEDSIĘBIORSTWA 1. Zarządzanie (ogólny model procesu) – zestaw działań, który obejmuje funkcje zarządzania  (planowanie i podejmowanie decyzji, organizowanie, przewod...

Konsument i jego zachowanie na rynku

  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 119
Wyświetleń: 959

MARKETING to sprzedaż: - właściwego produktu, właściwym ludziom, we właściwym czasie, we właściwym miejscu, po  właściwej cenie - lepiej i wydajniej niż konkurencja Dobry marketingowiec zajmuje się odkrywaniem tego, co ludzie chcą, zanim im to wyprodukuje  lub dostarczy, gdyż im więcej daje się l...

Dystrybucja i promocja

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 168
Wyświetleń: 931

Sztaba. Notatka składa się z 3 stron. Dystrybucja 1). Dystrybucja - obejmuje wszelkie czynności związane z pokrywaniem przestrzennych, czasowych, ilościowych, asortymentowych różnic, występujących między sferą produkcji i sferą konsumpcji. 2). Kanały dystrybucji - to wszystkie podmioty sposób poł...

Jakość w zarządzaniu i misja firmy

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 42
Wyświetleń: 805

Batko. Notatka składa się z 2 stron. Kategoria zarządzania i analizy Jakość w zarządzaniu Misja i rodzaje misji. Proces zarządzania zawsze zaczynamy od analizy otoczenia. Analiza otoczenia to inaczej rozkład otoczenia na czynniki pierwsze. Np. udziały w rynku, programy asortymentowe, atrakcyjno...

Zachowania nabywcze i konsumpcyjne - wykład

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 98
Wyświetleń: 1589

Batko. Notatka składa się z 2 stron. Wykład 4 Zachowania nabywcze i konsumenckie Definicje i funkcje zachowań Źródła zachowań odmiany kultury. Intencjonalne zachowania. Gospodarstwo domowe i cykle konsumpcji Decyzje zakupu - etapy Definicji zachowań jest niewiele. - behawioralna- człowiek re...

Zasady, zasoby i orientacja

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 84
Wyświetleń: 910

Batko. Notatka składa się z 1 strony. Działania i zasady - sieć - kwalifikacja - środki finansowe Zasoby - marketingowe - marketingu Zarządzanie marketingowe jest pojęciem szerszym inaczej to się określa jako marketing strategiczny

Wykład 1 z podstaw marketingu: Istota marketingu

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 546
Wyświetleń: 1267

28.02.11r. Istota Marketingu Marketing Jest procesem społ-gosp mającym na celu poznanie przyszłej struktury popytu na produkty lub usługi oraz zaspokojenie go poprzez kreowanie podaży, przekazywanie informacji nabywcom, dostarczenie wytworzonych dóbr w odpowiednim miejscu i czasie, a także ich zrea...