To tylko jedna z 4 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
Wydział Politologii i Studiów Międzynarodowych Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Lp Elementy składowe syllabusa Opis 1. Nazwa przedmiotu Podstawy marketingu (wykład) 1a Nazwa przedmiotu w języku angielskim Fundamentals of Marketing (lecture) 2 Kod przedmiotu Kod przedmiotu zostanie wpisany przez Dziekanat. 3 Ilość punktów ECTS Ilość punktów zostanie wpisana przez Dziekanat. 4 Język wykładowy polski 5 Grupa treści kształcenia, w ramach której przedmiot jest realizowany grupa treści kierunkowych 6 Typ przedmiotu obowiązkowy 7 Rok studiów, semestr I rok, studia stacjonarne, specjalność medialna 8 Imię i nazwisko osoby (osób) prowadzącej przedmiot Dr Maciej Tokarski 9 Imię i nazwisko osoby (osób) egzaminującej bądź udzielającej zaliczenia w przypadku, gdy nie jest nim osoba prowadząca dany przedmiot jw 10 Forma prowadzenia przedmiotu wykład 11 Wymagania wstępne Znajomość podstaw teorii organizacji i zarządzania oraz podstawowej wiedzy z zakresu ekonomii, a także marketingu politycznego 12 Liczba godzin dydaktycznych 30 godzin Lp Elementy składowe syllabusa Opis 13 Założenia i cele przedmiotu Przekazanie podstawowej wiedzy na temat orientacji marketingowej i marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Wyrobienie wśród studentów myślenia kategoriami klienta i wymogów rynku, przedstawienie zagadnień związanych z problematyką marketingowej orientacji przedsiębiorstwa. Uzyskanie niezbędnej wiedzy o metodach kształtowania systemu zarządzania przedsiębiorstwem nakierowanym na klienta i jego potrzeby. Nauczenie opracowywania planu marketingowego, metod wyboru strategii marketingowych. 14 Metody dydaktyczne Prezentacja treści programowych przy zastosowaniu środków audiowizualnych: rzutnik, projektor multimedialny. 15 Forma i warunki zaliczenia przedmiotu, w tym zasady dopuszczenia do egzaminu, zaliczenia z przedmiotu, a także formę i warunki zaliczenia poszczególnych form zajęć wchodzących zakres danego przedmiotu Warunkiem zaliczenia przedmiotu jest uzyskanie pozytywnej oceny z egzaminu (w formie pisemnej). Istnieje możliwość zdania egzaminu ustnego, jeśli będzie takie zapotrzebowanie ze strony studentów; Egzamin obejmuje: ● zagadnienia podane w syllabusie (omawiane na zajęciach i zawarte w literaturze przedmiotu), ● studenci na egzaminie muszą wykazać się
(…)
… 2004;
R. Kłeczek, W. Kowal, J. Woźniczka, Strategiczne planowanie
marketingowe, PWE Warszawa, wyd. 2 zmieniona, Warszawa
2001;
I.H.Gordon, Relacje z klientem, marketing partnerski, PWE
Warszawa 2001.
Czasopisma:
Marketing w praktyce, Marketing Serwis, Handel Wewnętrzny,
AIDA Media, Marketing i Rynek.
www. swiatmarketingu.pl (czasopismo internetowe)
www. marketingpower.com (American Marketing…
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)