Marketing - strona 18

note /search

Marketing - konspekt

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Marketing
Pobrań: 238
Wyświetleń: 1967

MARKETING Marketing jest tak naprawdę tym wszystkim, o co chodzi w biznesie. Może zadecydować o jego sukcesie lub niepowodzeniu. Marketing (def.) – to dostarczenie właściwego produktu, po właściwej cenie, we właściwym miejscu i czasie i przy użyciu właściwych środków promocji. ORIENTACJE ...

Marketing - proces decyzyjny

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Marketing
Pobrań: 245
Wyświetleń: 1708

Proces decyzyjny zakupu jakiegoś produktu: rozpoznanie potrzeby; ogólny opis potrzeby; określenie parametrów produktu; poszukiwanie dostawców; ocena ofert; wybór dostawcy; złożenie zamówienia; ocena po zakupie. W ramach mikrootoczenia najczęściej wymienia się następujące elemen...

Marketing - wykłady - Elementy, koncepcje, cechy marketingu

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Marketing
Pobrań: 175
Wyświetleń: 1708

. Koncepcja marketingu w praktyce oznacza: 1) dążenie do uzyskiwania i wykorzystywania przez przedsiębiorstwo informacji o rynku zbyt swoich produktów, o jego uwarunkowaniach, o czynnikach dalszego rozwoju, o wynagrodzeniach, gustach i preferencjach odbiorców zarówno już istniejących jak i po...

Marketing - pytania z egzaminu

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Marketing
Pobrań: 231
Wyświetleń: 1589

1)Miałem jakiegoś rapera który wydawał płyte. Przy czym dopiero co wrocił z trasy po Polsce i Europie Wschodniej. Trzeba było ustalić politykę cenową dla niego. 2) Żywność ekologiczna, wyznaczyc 3 segmenty, opisać wybrać jeden. 3)Jakieś spioszki dla niemowląt, w jaki spsoób przekazać odbiorco...

Marketing- dystrybucja

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Marketing
Pobrań: 448
Wyświetleń: 1764

DYSTRYBUCJA Funkcje dystrybucji marketingu Dystrybucja jest to zbiór działań i postępowań oraz decyzji związanych z udostępnianiem wytworzonych produktów w miejscu i czasie odpowiadającym potrzebom nabywców. Działania dystrybucyjne mogą składać się z transportu, magazynowania, zawierania transakc...

Marketing i dystrybucja

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Marketing
Pobrań: 49
Wyświetleń: 868

Imię i nazwisko: Radosław Anczakowski WZiM rok 1 grupa C1 DYSTRYBUCJA Tematem mojej prezentacji jest dystrybucja w pojęciu marketingowym. Na początku zacznę od krótkiego przypomnienia definicji dystrybucji, by w dalszej części mojej pracy omówić wężej ten temat w oparciu materiały prasowe wyszuk...

Hossa na cenowe porównywarki

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Marketing
Pobrań: 0
Wyświetleń: 749

Imię i nazwisko: Radosław Anczakowski WZiM rok 1 grupa C1 „Hossa na cenowe porównywarki” Zadaniem firmy jest dotarcie do, jak najszerszej rzeszy odbiorców. Nie można się zamykać w jednej grupie docelowej, trzeba rozwijać się na nowe segmenty rynku, bo nowy klient równa się pieniądz. W dzisiejszy...

Marketing w praktyce - dystrybucja

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Marketing
Pobrań: 49
Wyświetleń: 854

Imię i nazwisko: Radosław Anczakowski WZiM rok 1 grupa C1 DYSTRYBUCJA Tematem mojej prezentacji jest dystrybucja w pojęciu marketingowym. Na początku zacznę od krótkiego przypomnienia definicji dystrybucji, by w dalszej części mojej pracy omówić wężej ten temat w oparciu materiały prasowe wyszukan...

Marketing dystrybucja- artykuł

  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Marketing
Pobrań: 49
Wyświetleń: 728

Źródła: „Metro” realizuje specjalne akcje reklamowe „Metro” rozpoczęło jesienny sezon niestandardowych akcji reklamowych dla swoich klientów. Pierwsza z nich, polegająca na dystrybucji specjalnego wydania dziennika, została zorganizowana w Legnicy. W ramach niestandardowych działań „Metro" ...

Ćwiczenia z marketingu

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Marketing
Pobrań: 42
Wyświetleń: 1176

1: Potrzeby uznania i szacunku (prestiż, wyróżnianie się) 2: Potrzeby fizjologiczne (głód, pragnienie, sen) 3: Potrzeby samourzeczywistnienia się (samorealizacja) 5: Potrzeba bezpieczeństwa (pewność ,opieka) 4: Potrzeba przynależności (miłość, czułość) A. Klasa nośników o podobnych charak...