To tylko jedna z 6 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
Źródła: „Metro” realizuje specjalne akcje reklamowe „Metro” rozpoczęło jesienny sezon niestandardowych akcji reklamowych dla swoich klientów. Pierwsza z nich, polegająca na dystrybucji specjalnego wydania dziennika, została zorganizowana w Legnicy.
W ramach niestandardowych działań „Metro" wraz z dodatkami reklamowymi będzie rozdawane w miastach leżących poza codzienną siecią rozpowszechniania dziennika. Działania dla klientów zainaugurowała dystrybucja specjalnego wydania „Metra" z dodatkiem reklamowym firmy New Yorker Polska. Akcja została przeprowadzona dziś w Legnicy z okazji otwarcia nowego sklepu klienta.
Kolejna specjalna akcja reklamowa zostanie przeprowadzona 22 października w Gnieźnie, Inowrocławiu i Starogardzie Gdańskim na zlecenie firmy Lobo Media należącej do segmentu RTV AGD.
20.10.2008
Fiege buduje centrum logistyczne dla firmy Beiersdorf w Chinach Nivea, marka od dziesięcioleci niezwykle popularna w Europie, wkrótce stanie się równie ważna w Chinach. Grupa Fiege pozyskała do współpracy nowego partnera -czołowego międzynarodowego producenta markowych kosmetyków do pielęgnacji ciała. Fiege będzie odpowiadać za logistykę produktów Nivea i innych marek Beiersdorf na rynku azjatyckim. W tym celu Fiege wybuduje nowoczesne centrum logistyczne w prowincji Kunszan na obrzeżach Szanghaju, w pełni spełniające wysokie, międzynarodowe standardy jakie stawiane są wszystkim Mega Centrom należącym do Grupy Fiege. Prowincja Kunszan wyróżnia się idealnymi połączeniami transportowymi z Szanghajem i sąsiednimi prowincjami. Jest to duży atut z perspektywy obsługi łańcucha dostaw w najbliższej przyszłości.
Budowa Mega Centrum w Szanghaju, które powstanie na terenie o powierzchni około 67 000 m˛ rozpocznie się jesienią bieżącego roku. W pierwszym etapie budowy centrum niezbędne będzie przygotowanie głębokich fundamentów. Ze względu na plastyczne i płynne podłoże, zostaną w nich osadzone 25 metrowe słupy, które będą podtrzymywać całą konstrukcję obiektu. Budynki powstające w pierwszej fazie projektu będą miały prawie 30 000 m 2 powierzchni magazynowych i logistycznych, a także blisko 2 000 m 2 biur i pomieszczeń socjalnych. Centrum zostanie oddane do użytku w 2009 roku. “Ciągłym wyzwaniem dla Fiege Engineering, wyspecjalizowanej jednostki Grupy Fiege, odpowiadającej za planowanie i nadzór nad budową centrów logistycznych zanim rozpoczną się w nich operacje, jest włączenie miejscowych przedsiębiorstw budowlanych, dla których, pomimo doskonałej znajomości zasad budownictwa, funkcjonalne rozwiązania konstrukcyjne, jak również wymagania stawiane logistyce przez Fiege, są zupełnie nieznanym obszarem”, wyjaśnia Michael Müller, dyrektor generalny azjatyckiego oddziału Fiege, odpowiadający za współpracę z firmą Beiersdorf w Szanghaju.
(…)
… Dramers S.A. - dystrybutor hipoalergicznych proszków do prania oraz zmiękczających płynów do płukania JELP - nagradza dystrybutorów, podhurtowników i detalistów kupujących i sprzedających największą ilość produktów tej marki. Akcja promocyjna trwa od 1 czerwca do 30 listopada 2008 r.
Dystrybutorzy nagradzani będą za wartość zakupów, zaś podhurtownicy i detaliści za ilość zakupionych produktów z rodziny…
…
Kompleksowa pielęgnacja skóry trudnej
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris przedstawia odświeżoną i poszerzoną o nowe linie markę Pharmaceris. Istniejąca od 1997 roku marka zyskała nowy wizerunek dzięki zmianie opakowań, udoskonaleniu receptur i zmianie dystrybucji. Obecnie w skład marki Pharmaceris wchodzi 9 specjalistycznych linii do pielęgnacji skóry trudnej. Wszystkie produkty dostępne są wyłącznie…
… Pharmaceris.
Znaczące zmiany w marce widać przede wszystkim w nowych udoskonalonych recepturach, nowych liniach, zmienionej szacie graficznej opakowań i nowym logo. Marka Pharmaceris została także oddzielona od marki głównej Dr Irena Eris. Wraz z wprowadzeniem zmian w marce, zmieniła się także dystrybucja. Wszystkie produkty z nowej serii Pharmaceris dostępne są wyłączenie w aptekach. 08.12.2006
TRENDY…
… jako naszego partnera logistycznego w Chinach, ponieważ oferuje ona projektowane na miarę rozwiązania logistyczne, spełniające precyzyjnie nasze wymogi.
Chiny rozwijają się wytrwale od lat. Logistyka i spedycja także korzysta na wzroście gospodarczym. Przewozy oceaniczne i lotnicze stanowią podstawę w tej branży. Przenoszenie do Chin różnorodnych usług podnoszących wartość produktów w ramach międzynarodowego łańcucha…
… przychodowy MyTriggers.com nie zakłada typowego sponsoringu za umieszczone treści czy opłat za określone kliknięcia. Serwis zarabia wyłącznie w oparciu o prowizje od wygenerowanej sprzedaży. Doceniają to handlowcy, gdyż wobec zagrożeń typu „click fraud” prowadzących do nieefektywnego „wyklikiwania” zakupionych linków sponsorowanych, oferta MyTriggers.com brzmi rozsądnie, a warunki współpracy są jasne.
Źródło…
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)