To tylko jedna z 21 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
1: Potrzeby uznania i szacunku (prestiż, wyróżnianie się)
2: Potrzeby fizjologiczne (głód, pragnienie, sen)
3: Potrzeby samourzeczywistnienia się (samorealizacja)
5: Potrzeba bezpieczeństwa (pewność ,opieka)
4: Potrzeba przynależności (miłość, czułość)
A. Klasa nośników o podobnych charakterze i mechanizmie oddziaływania, za pomocą
których reklama dociera do odbiorcy np. telewizja, radio, prasa, reklama zewnętrzna, reklama
kinowa oraz inne środki służące komunikowaniu przekazu reklamowego
B. Porównanie nakładów poniesionych na reklamę z osiągniętymi efektami (mierzonymi
najczęściej przyrostem sprzedaży oferowanego produktu)
C. Stopień osiągnięcia celu, jakim miała spełniać reklama (np. dotarcie do grupy docelowej,
wzrost wielkości sprzedaży). Zależy od prawidłowego wyboru środków przekazu,
właściwego opracowania treści reklamowych oraz intensywności oddziaływania
D. Nośnik w ramach klasy, np. poszczególne stacje telewizyjne i radiowe, czasopisma, słupy
reklamowe, tablice reklamowe
E. Reklama porównująca cechy lub korzyści przedstawianego produktu (marki) z cechami lub
korzyściami produktu (marki) konkurencyjnego. Celem jest konfrontacja dwóch marek i
wskazanie na przewagę jednej z nich
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)