Public relations - strona 7

Marketingowe kampanie społeczne

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • dr inż. Jerzy Olędzki
  • Public relations
Pobrań: 140
Wyświetleń: 959

Marketingowe kampanie wyborcze - marketing polityczny może być rozumiany jako zespół teorii metod, technik i praktyk społecznych mających na celu przekonanie obywateli, by udzielali poparcia polityką. PODEJŚCIE MARKETINGOWE Marketing polityczny = sprzedaż + promocja + reklama Dojrzałe kampanie...

Kryzys - definicja, etapy, objawy

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • dr inż. Jerzy Olędzki
  • Public relations
Pobrań: 427
Wyświetleń: 1974

Kryzys - trudna, specyficzna, złożona sytuacja, która niesie zagrożenie dla całościowego funkcjonowania organizacji dla jej wartości, celów i polityki działania, reputacji i wizerunku. Kryzys - to nieprzewidywalne wydarzenia, które ma potencjalne negatywne konsekwencje dla organizacji - takie zda...

Wykład (1)

  • Uniwersytet Wrocławski
  • mgr Szymon Jaruga
  • Public relations
Pobrań: 14
Wyświetleń: 686

Public relation 22-10-2007 Pulitzer Jeśli chcesz by cię czytano Pisz krótko (oszczędzaj czas czytelnika) Pisz Zrozumiale/jasno (bierz pod uwagę układ odniesienia odbiorcy-target) Pisz obrazowo używając przykładów z życia odbiorców ( ta sama sieć skojarzeniowa/pole doświadczeń społecznych odbi...

Wykład (2) Techniki PR

  • Uniwersytet Wrocławski
  • mgr Szymon Jaruga
  • Public relations
Pobrań: 7
Wyświetleń: 777

Public Relation Techniki PR żywe słowo techniki mówione techniki druku środki obrazu techniki działań bezpośrednich Technik tych nie używa się oddzielnie, tylko ich kombinacji Dobór technik zależy od adresata. Tzn jakie środki są lepiej odbierane w konkretnej grupie docelowej. Prócz tego o wy...

Wykad (3) Słowo drukowane odwołuje się do sfery poznawczej/intelektua...

  • Uniwersytet Wrocławski
  • mgr Szymon Jaruga
  • Public relations
Pobrań: 21
Wyświetleń: 490

PR 5-11-2007 Słowo drukowane/pisane/what-so-ever Słowo drukowane odwołuje się do sfery poznawczej/intelektualnej naszej osobowości Zalety: Ograniczenia czaso-przestrzenne nie istnieją, można zapoznawać się z komunikatem w dowolnym momencie. Ilość kontaktów - wiele osób może czytać ten sam kom...

Wykad (4), Materiały edytorskie

  • Uniwersytet Wrocławski
  • mgr Szymon Jaruga
  • Public relations
Pobrań: 7
Wyświetleń: 581

Firma z małym kapitałem, nie jest w stanie pokryć kosztów związanych z wydaniem książki. Książki są 'darmowe' to doskonałe gadżety, potwierdzające 'ważność' i solidność firmy. Pomagają budować wizerunek (technika wizerunkowa) firmy. Dobrym 'opakowa...

Wykład (5), Materiały filmowe

  • Uniwersytet Wrocławski
  • mgr Szymon Jaruga
  • Public relations
Pobrań: 0
Wyświetleń: 497

Cosik dla społeczności lokalnych) okolicznościowe promocyjne Materiały okolicznościowe x lecie firmy yadda yadda yadda Materiały promocyjne prezentacje produktów, których możliwość prezentacji są ograniczone (np. Catepillary ) Materiały filmowe mają długi okres 'deaktualizacji' Przekaz telewiz...

Wykład (6)

  • Uniwersytet Wrocławski
  • mgr Szymon Jaruga
  • Public relations
Pobrań: 14
Wyświetleń: 840

PR 6 Organizacja seminariów i konferencji. Są one adresowane do środowisk 'branżowych', partnerów branżowych generalnie do środowisk 'wyselekcjonowanych' Przeważnie stosują tę metodę nowe firmy, które dopiero wyrabiają sobie markę Organizacja konferencji jest kosztowne i złożone przedsięwzięcie. ...

Wykład (7)

  • Uniwersytet Wrocławski
  • mgr Szymon Jaruga
  • Public relations
Pobrań: 35
Wyświetleń: 826

PR 7 Obiekt sponsoringu przedsięwzięcie (koncert/festiwal) instytucje: muzeum, filharmonia/etc osoba fizyczna/sportowcy/etc stypendyści Dziedziny najczęściej sponsorowane: sport (ze względu na największą medialność) twarda dziedzina kultura i sztuka (również ze względu na medialność) miękka dz...

Wykład (8), Sytuacje kryzysowe

  • Uniwersytet Wrocławski
  • mgr Szymon Jaruga
  • Public relations
Pobrań: 28
Wyświetleń: 665

Sytuacje kryzysowe. Sytuacja która może spowodować spadek 'pozytywnego odbioru firmy' i negatywnie odbić się na wizerunku naszego przedsiębiorstwa może nią być: - awaria w zakładzie skażenie środowiska wszystko co ma negatywny wpływ na opinie publiczną Należy być przygotowanym, do sytuacji kry...