Wykad (4), Materiały edytorskie

Nasza ocena:

3
Pobrań: 7
Wyświetleń: 588
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Wykad  (4), Materiały edytorskie - strona 1 Wykad  (4), Materiały edytorskie - strona 2

Fragment notatki:

Firma z małym kapitałem, nie jest w stanie pokryć kosztów związanych z wydaniem książki. Książki są 'darmowe' to doskonałe gadżety, potwierdzające 'ważność' i solidność firmy. Pomagają budować wizerunek (technika wizerunkowa) firmy. Dobrym 'opakowaniem' książki ( o ile rozmawiamy z kimś na kim chcemy wywrzeć wrażenie) jest np. Skórzana teczka. Wszystkie wydawnictwa 'zewnętrzne' muszą być porządnie wykonane, aby nie pogarszać wizerunku (wykonanie to przekaz 'peryferyjny') Z okazji świąt firmy często wysyłają życzenia do swoich klientów. W treści nie powinno być przekazów reklamowych. Jeśli wysyłamy 'kartkę' do osoby 'znacznej' powinna (kartka) być zapisana odręcznie. ŚRODKI OBRAZU obraz jest bardzo często używany w różnych działaniach PR, np. Bogato ilustrowane foldery/etc -Obraz jest bardzo pojemny informacyjnie. -Obraz jest uniwersalnym środkiem komunikacyjnym (omija różnice kulturowo/językowe) -Przekaz treści szybszy niż w przypadku słowa pisanego i mówionego
-Obraz nadaje się do 'zwracania uwagi' i zainteresowania całym przekazem. -Interpretacja 'treści' obrazu jest indywidualna Obraz statyczny -zdjęcie
-portrety
-plansza
-komiks
-wykres
Plakat obraz (kompozycja plastyczna) - ma przyciągać uwagę
tekst - przekazuje informacje Fotografia może przyciągać uwagę do tekstu, który ilustruje
czasami jest zastępowana rysunkami
fotografia powinna 'opowiadać' jakąś historie
powinna być interesująca (treść często bywa szokująca np. UC of B trupy/muchy/etc smacznego :) ) Techniki identyfikacji symbolicznej (system identyfikacji wizualnej) eksponowanie loga oraz wszystkiego co ma związek z firmą, poprzez jednolitą kolorystykę/etc celem jest 'wyróżnienie się' i zapewnienie marce rozpoznawalności. Etc logotyp
kolory firmowe
symbole dekoracyjne typografia firmowa (czcionka, druki, papier firmowy/etc:) identyfikatory pracowników
bilety wizytowe kolory druku nawiązują do kolorystyki firmy środki transportu (kolorystyka, napisy)
ubiory pracowników (j.w.)
wystrój zewnętrzny budynku ... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz