To tylko jedna z 3 stron tej notatki. Zaloguj się aby zobaczyć ten dokument.
Zobacz
całą notatkę
Cosik dla społeczności lokalnych)
okolicznościowe
promocyjne Materiały okolicznościowe
x lecie firmy yadda yadda yadda
Materiały promocyjne prezentacje produktów, których możliwość prezentacji są ograniczone (np. Catepillary )
Materiały filmowe mają długi okres 'deaktualizacji' Przekaz telewizyjny/obraz dynamiczny wywiady telewizyjne
reportaże współpraca z mediami reklamy/spoty/etc
TECHNIKI DZIAŁAŃ BEZPOSREDNICH
techniki te są oparte o żywe słowo/ obraz/ druk/etc techniki PR sensu stricte dni drzwi otwartych/drzwi - służą nawiązywaniu bliższych kontaktów z otoczeniem niektóre odmiany DDO - służą promocji oferty produktowej (np. Dni otwarte UJ) wyewoluowało to z paternalizmu przemysłowy (np. Nowa huta/Siarkopol)
Pomagają w komunikacji organizacji z otoczeniem, pomagają w kreowaniu wizerunku organizacji Wzór organizacji DDO: przywitanie gości (przedstawianie oprowadzających, firmy--- materiał filmowy)
oprowadzanie po budynku firmy. (maszyny działają, można zaprezentować „pracę”) prócz tego można pokazać prezentacje 'co zrobiliśmy dla społeczności lokalnej' ale to dopiero pod koniec
można zorganizować poczęstunek rozdawanie gadżetów związanych z firmą (galanteria promocyjna) konkursy (oprowadzanie NIE MOŻE być nudne) można zaproponować wypełnienie ankiety Dziennikarze są zawsze traktowani jak VIP pomaga to w budowaniu dobrego wizerunku :) jeśli produkujemy coś „ruchomego” można zorganizować kiermasz produktów firmy (sprzedając je po cenach producenta) można też zorganizować wystawę „starych produktów” zaprezentowanie ewentualnych przyszłych produktów DDO można organizować 'bez okazyjnie' aczkolwiek ładnie wygląda jakaś okazja np.
dni branżowe
święto regionalne
święto firmy
x lat firmy etc Zapraszać można Vipów
dziennikarzy
szkoły
potencjalnych klientów
społeczności lokalne media lokalne Ogłaszanie DDO odbywa się w:
mediach lokalnych (kilka razy) plakaty
(…)
… się na obrzeżach miasta, należy zagwarantować dojazd i ODWIEŹĆ gości
najlepiej zorganizować konferencję prasową, należy zaprosić dziennikarzy z różnych redakcji (im więcej tym lepiej, może ktoś przyjdzie :D ) same DDO należy nagłośnić. Bo inaczej przejdzie bez echa Targi i Wystawy branżowe (służą budowie wizerunku biorących w nich udział organizacji :) już sam fakt udziału w targach „liczą sie branży” trzeba zorganizować stoisko, musi sie ono znajdować w odpowiednim miejscu ( najlepiej główna hala) stoisko musi byś urządzone zgodnie z 'systemem identyfikacji wizualnej' na stosiku musi się „coś dziać”
Stoisko składa sie z 3 części prezentacyjnej (najbardziej wyeksponowane) logo, SIW, duży ekran z prezentacją. ofertowej/produktowa materiały indoktrynalne/etc recepcyjnej - rozmowy z potencjalnymi kontrahentami Jeśli firma jest duża, należy mieć punkt informacyjny. Liczy się również udział w konferencji prasowej. Na targi należy przygotować odpowiednie materiały : powinny być przygotowane SPECJALNIE na targi
powinny być AKTUALNE szefem stoiska powinien być szef marketingu danej firmy, ewentualnie ktoś to umie rozmawiać, osoba kompetentna, musi znać ludzi biorących udział na targach zasady -wszyscy są naszymi gośćmi…
… musimy być widoczni
bierzemy udział we wszystkim w czym tylko można (ma nas być pełno aż do urzygu) Święto firmy obchodzi się np. W rocznice. Jest to okazja, żeby się „pokazać” pochwalić się osiągnięciami etc. W ramach tego można zorganizować „uroczystą kolacje” :) Seminaria/konferencje/sympozja branżowe
…
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)