Wykład (6)

Nasza ocena:

3
Pobrań: 14
Wyświetleń: 840
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Wykład  (6) - strona 1 Wykład  (6) - strona 2 Wykład  (6) - strona 3

Fragment notatki:


PR 6 Organizacja seminariów i konferencji. Są one adresowane do środowisk 'branżowych', partnerów branżowych generalnie do środowisk 'wyselekcjonowanych' Przeważnie stosują tę metodę nowe firmy, które dopiero wyrabiają sobie markę Organizacja konferencji jest kosztowne i złożone przedsięwzięcie. Jednakże jest to przedsięwzięcie opłacalne. Daje ono świadectwo naszych (org) potencjalnych wpływów.
musimy wpierw ocenić celowość i sens danego przedsięwzięcia. Żadna branżowa impreza nie może kolidować z naszą konferencją
musimy zdefiniować grupę docelową konferencji cel konferencji, organizacja tego przedsięwzięcia musi zakomunikować to co mamy do powiedzenia :) problematyk a konferencji musi być znacząca/interesująca należy dobrać odpowiednich prelegentów/panelistów/dyskutantów musimy zaprosić ludzi z „nazwiskiem” i ludzi, którzy mają „coś do powiedzenia” zaproszeni muszą być „praktycy i teoretycy” o sukcesie przedsięwzięcia decyduje dobór gości. Czyli takich ludzi, do których będą się ustawiać kolejki ludzi, chcących się im przedstawić/etc:) czyli ludzie ważni w branży. Ci ludzie ściągną własnymi nazwiskami innych gości. Zaproszenie takich gości nie jest łatwe ponieważ ludzie ci są generalnie zajęci (pewnie jeżdżą na inne konferencje) jeśli nie uda nam się sciągnąć takiej osoby. Można spróbować zachęcić go do wyrażenia opinii, że „jest zainteresowany konferencją i jeśli będzie mógł, to się pojawi”:)
sprawy logistyczne: konferencja musi być zorganizowana w 'odpowiednim miejscu' są 2 szkoły: Centra miast, albo 'dzikie ostępy' obie te szkoły mają plusy i minusy, które należy rozważyć zanim zaplanuje się konferencję odpowiednia pora. Konferencja 'pełna' to konferencja 2-dniowa
należy organizować konferencje w miejscach prestiżowych. W krk najbardziej prestiżowym miejscem jest sala konferencyjna w zamku wawelskim przebieg konferencji w 1 dzień należy dać się wypowiedzieć najważniejszym personom. 2 dzień konferencji to dzień dla „naukowców” kto chce ten slucha, kto nie chce ten leczy kaca/etc najbardziej pożyteczną 'rzeczą' w konferencji jest fakt nawiązywania i utrzymywania kontaktów z ludźmi z branży. Gwoździem programu konferencji jest uroczysta kolacja/bankiet/etc o nieograniczonym czasie trwania ( do upadłego;) na tych imprezach nawiązuje się znajomości/etc Na konferencje warto zaprosić ważnych dziennikarzy branżowych ( w wiadomym celu) (wtręt) sympozja ( mogą być coroczne) każda firma chce być wśród organizatorów sympozjów ponieważ jest to potwierdzenie wysokiej pozycji w branży.

(…)

… (np. Są znane z tego, że wywalają ludzi z domów jeśli ktoś ftopi z hipoteką, zabierają samochody/etc:) a dzięki sponsoringowi można osiągnąć EJ
Efekt Janusa (bożek Rzymski o 2 twarzach :( :) ) miękkie dziedziny: kultura/edukacja/zdrowie twarda dziedzina: sport (ponieważ sport jest związany z konkurencją) Strategia sponsoringu. Celem sponsoringu jest efekt komunikacyjny. Sam fakt sponsorowania jest środkiem. Celem jest efekt wizerunkowy. Sponsoring działa podobnie jak system identyfikacji wizualnej. Poprzez sponsorowanie konkretnych dziedzin, ukazujemy konkretne 'cechy ' organizacji orange - ekstraklasa ten przykład obrazuje to jak zachowują się firmy wchodzące na jakiś rynek. Ponadto samo określenie 'ekstraklasa' ma wysoką wartość perswazyjną. Należy się zastanowić nad tym, komu i co (w sensie…
…) każda firma chce być wśród organizatorów sympozjów ponieważ jest to potwierdzenie wysokiej pozycji w branży. Sponsoring i Lobbing (2 najważniejsze techniki w PR) sponsoring - służy wizerunku organizacji, a konkretnie wizerunku firmy społecznie odpowiedzialnych. Sponsoruje się organizacje/etc ważne dla społeczności lokalnych. Sponsoringiem nie jest, jednokrotne przekazanie pewnej sumy jakiejś…
… warszawa, na stadionach polonii sprzedawano jedynie napoje hoop'a) sponsoring ze względu na „zasięg” dzielimy na sponsoring wyłączny (100 % kosztów)
sponsoring większościowy - patronat, ponad 50% kosztów podmiotu sponsorowanego. Sponsoring utrzymujący - kilku sponsorów w mniej więcej tym samym stopniu sponsoruje podmiot. - sustaining (sustainerzy) sponsoring wspierający - suporting - plejada drobnych…
... zobacz całą notatkę

Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz