Marketing - strona 2

REKLAMA MIĘDZYNARODOWA

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. Helena Tendera-Właszczuk
  • Marketing
Pobrań: 210
Wyświetleń: 1981

REKLAMA MIĘDZYNARODOWA  Strategia reklamy   Konsumenci kupują dlatego, że uznają reklamę za przekonywującą, a nie za zabawną   Przekaz reklamy ma zapewnić zapamiętanie produktu i jego marki, a nie reklamy   Dobra reklama może pomóc gorszemu produktowi przez krótki czas   Zła reklama może zaszkodz...

Rodzaje orientacji i otoczenie firmy

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. Helena Tendera-Właszczuk
  • Marketing
Pobrań: 119
Wyświetleń: 1400

Rodzaje orientacji międzynarodowej przedsiębiorstw  ETNOCENTRYZM POLICENTRYZM  Potrzeby rynku krajowego unikalność każdego z rynków,  są najważniejsze lokalny rozwój produktu  REGIOCENTRYZM GEOCENTRYZM  Specyfikacja regionów, strategia globalna, produkty  standaryzacja wewnątrz, a nie globalne wr...

Typy badań marketingowych

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. Helena Tendera-Właszczuk
  • Marketing
Pobrań: 238
Wyświetleń: 2226

Typy badań marketingowych wg kryterium przedmiotowego:   Badanie warunków działania (badanie otoczenia firmy)   Badanie instrumentów działania(badania produktu, ceny, dystrybucji, promocji–MIX)   Badanie rezultatów działania (badanie warunków sprzedaży, badanie udziału w rynku,  badanie wizerunku...

Branding - Marka producenta

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. Helena Tendera-Właszczuk
  • Marketing
Pobrań: 287
Wyświetleń: 2086

Stosowanie marki w celu wyróżnienia swojej oferty rynkowej i nadanie jej określonej wartości.  Najlepszy sposób pozyskiwania lojalności klientów, a jednocześnie utrwalenie przewagi  konkurencyjnej.  Dlatego też marki uważane są za najważniejsze inwestycje i potencjalne najwartościowszy majątek  fir...

Wymiary kultury

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • prof. dr hab. Helena Tendera-Właszczuk
  • Marketing
Pobrań: 161
Wyświetleń: 2338

Hofstede, Trompenaars, Hall  Wymiary kultury wg Hofstede’a:  I. Dystans do władzy ( w Azji duży – w USA mały )  II. Indywidualizm – kolektywizm ( w USA każdy dąży do osobistego sukcesu – Azja,  Ameryka Południowa, najważniejsze jest dobro ws...

Zarządzanie marketingiem

  • Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • prof. dr hab. Jan Wiktor
  • Marketing
Pobrań: 231
Wyświetleń: 1449

Zarządzanie marketingiem - notatki z wykładu - prof. dr hab. Jan Wiktor Nowy Sącz - 2008 r. Istota i funkcje marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Misja i rynek przedsiębiorstwa. Analiza rynku w zarządzaniu marketingiem. Analiza tendencji mian w makrootoczeniu i mikrootoczeniu przeds...

Marketing - pytania na egzamin

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • dr inż. Ewa Prymoń-Ryś
  • Marketing
Pobrań: 343
Wyświetleń: 1806

Egzamin Marketing 2009/2010 Prymon Ryś 1) decyzja zakupu mebli kuchennych 2) Wybierz jeden produkt RTV i napisz 5 potrzeb+wyposazenie  3) Warunki strategii skimming dla nowego produktu biurowego 4) Rózne formy reklamy gabinetu stomatologicznego. Wybierz ten który ciebie przekonuje. Egzam...

Cykl życia produktu a strategie marketingowe - omówienie

  • Paweł Bogacz
  • Marketing
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1204

Cykl życia produktu a strategie marketingowe. Cykl życia produktu przebiega przez 4 faz: wprowadzenie na rynek, wzrost sprzedaży, dojrzałość rynkowa, czyli osiągnięcie pewnego rozwoju i spadek sprzedaży. Ad 1) W fazie wprowadzenia produktu na rynek sprzedaż produktu rośnie powoli, ponieważ nie ...

Instrumenty marketingowe związane z produktem i promocją

  • Paweł Bogacz
  • Marketing
Pobrań: 28
Wyświetleń: 2716

Instrumenty marketingowe związane z produktem i promocją Instrumentami związanymi z produktem jest: - produkt - opakowanie - oznakowanie - cena Produktem jest skierowany na rynek wytwór ludzkiej pracy mogący wzbudzić zainteresowanie nabywcy, który może go kupić, użyć lub skonsumować w celu z...

Oznaczenia bezpieczeństwa produktów KEYMARK

  • Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Paweł Bogacz
  • Marketing
Pobrań: 0
Wyświetleń: 448

Oznaczenia bezpieczeństwa produktów KEYMARK – jest kluczem europejskiego rynku. Powstały w 1992 roku KEYMARK zajmuje się elektrotechniczną standaryzacją, utworzoną przez Komisję Europejską. Wszystkie kraje członkowskie dysponują jednakowymi znakami jakościowymi, z wyjątkiem Austrii, Szwecji i Fr...