Egzamin Marketing 2009/2010 Prymon Ryś
1) decyzja zakupu mebli kuchennych
2) Wybierz jeden produkt RTV i napisz 5 potrzeb+wyposazenie
3) Warunki strategii skimming dla nowego produktu biurowego
4) Rózne formy reklamy gabinetu stomatologicznego. Wybierz ten który ciebie przekonuje.
Egzamin Marketing 2009/2010 Prymon Ryś
1) decyzja zakupu mebli kuchennych2) Wybierz jeden produkt RTV i napisz 5 potrzeb+wyposazenie 3) Warunki strategii skimming dla nowego produktu biurowego4) Rózne formy reklamy gabinetu stomatologicznego. Wybierz ten który ciebie przekonuje. 1)Miałem jakiegoś rapera który wydawał płyte. Przy czym dopiero co wrocił z trasy po Polsce i Europie Wschodniej. Trzeba było ustalić politykę cenową dla niego.2) Żywność ekologiczna, wyznaczyc 3 segmenty, opisać wybrać jeden.3)Jakieś spioszki dla niemowląt, w jaki spsoób przekazać odbiorcom info o tym. Czy jakoś tak.4)Organizacja pozarządowa zajmująca się wsparciem przy inicjatywach gospodarczych. Wymienić przynajmniej 8 narzędzi promocji jakie powinni zastosować. 1)producent soków majcy 10 procent udzialów na rynku-wymyslic dla niego najodpowiedniejsze strategie marketingowe2)wypisac 8 czynnikow otoczenia marketingowego wplywajacego na funkcjonowanie osiedlowego sklepu spozywczego3)public relation wypisac 5 zasad-ktore powinnien zastosowac producent nowego modelu samochodu.4)cehcy uslug - uzasadnic je na przykladzie edukacji +
Wybrana kawa w percepcji klienta
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)