materiały na egzamin - popyt złączony

Nasza ocena:

3
Pobrań: 819
Wyświetleń: 2471
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
materiały na egzamin - popyt złączony - strona 1 materiały na egzamin - popyt złączony - strona 2 materiały na egzamin - popyt złączony - strona 3

Fragment notatki:

"1. Na podstawie producenta rozpuszczalników organicznych wyjaśnić popyt złączony.
Popyta na rozpuszczalniki organiczne wzrośnie jeśli popyt na dobra, z którymi używa się rozpuszczalniki organiczne również wzrośnie i odwrotnie. Np. gdy miasto nakaże pomalować wszystkie ogrodzenia budynków komunalnych, do farby używamy rozpuszczalnik.
2. Wymienić co najmniej 5 czynników kształtujących cenę dla producenta maszyn i urządzeń mięsnych."
"10. Wybrać strategię cenową dla producenta blach stalowych i napisać dlaczego taką wybraliśmy.
Penetracja rynku. Duża konkurencja nie pozwoli na stosowanie innej strategii. Niska cena pozwoli ustabilizowanie się firmy. Nabywcy są wrażliwi na zmiany ceny.

11. korzyści i zagrożenia z korzystania z Internetu (firma kurierska)
Korzyści: możliwość monitorowania przesyłek, szybki i łatwy kontakt z klientem, konto internetowe, zakupy on-line zużytych materiałów
Wady: Co??"

ewa (19-01-2011 21:28)
1. Na podstawie producenta rozpuszczalników organicznych wyjaśnić popyt złączony.
Popyta na rozpuszczalniki organiczne wzrośnie jeśli popyt na dobra, z którymi używa się rozpuszczalniki organiczne również wzrośnie i odwrotnie. Np. gdy miasto nakaże pomalować wszystkie ogrodzenia budynków komunalnych, do farby używamy rozpuszczalnik.
2. Wymienić co najmniej 5 czynników kształtujących cenę dla producenta maszyn i urządzeń mięsnych.
- ceny u konkurencji,
- cena za transport do odbiorcy
- koszt wytworzenia maszyny lub urządzenia
- ?
-?
3. Wymienić co najmniej 5 czynników wpływających na postrzeganie producenta odkurzaczy przemysłowych przez klientów instytucjonalnych.
- marka, renoma firmy
- cena
- obsługa
- okres posprzedażowy (serwis, g
ewa (19-01-2011 21:29)
4. Produkuje żelatynę spożywczą i jak mogę wykorzystać Internet.
- do handlu
- komunikacji z klientami
- do przeprowadzania badań marketingowych
- poszukiwania informacji o konkurencji
- szukanie partnerów
5. Jaki wpływ ma otoczenie na producenta koparek?
- dostawcy - terminowość realizacji zadań
- konkurenci - kształtowanie ceny
- nabywcy - popyt, zapotrzebowanie
- polityka - czy są jakieś zniżki dla przedsiębiorstw
- społeczeństwo - Co?
- demografia - Co?
- środowisko - np. użycie koparek do celów budowlanych
- technologia - czy dany region jest pod względem technicznym rozwinięty czy zacofany
ewa (19-01-2011 21:29)
6. Producent kas fiskalnych chce poszerzyć swoją działalność. jaką strategię marketingową ma zastosować?
Strategię zróżnicowaną gdyż ta strategia pozwala na oferowanie swoich produktów różnym grupom klientów. Strategia ta za cel ma wzrost wartości sprzedaży.
7. Zakwalifikuj OPROGRAMOWANIE FIRMY HANDLOWEJ do jednego z kategorii produktów rynku przemysłowego. Scharakteryzuj tą kategorie.
Usługi profesjonalne wspierają bieżące działania firmy. Należą do nich m.in. usługi doradcze, instalacyjne, dozoru, finansowe, konsultingowe
8. Na podstawie firmy produkującej CEGŁY i PUSTAKI omów czym jest popyt wyprowadzony.
Popyt na piasek dla cegielni jest popytem wyprowadzonym z popytu na cegły kupowane przez klientów
9. Wymień 5 różnicy miedzy rynkiem dóbr przemysłowych, a rynkiem dóbr konsumpcyjnych na podstawie producenta ODZIEŻY OCHRONNEJ
- cena dla nabywców finalnych - osoba fizyczna ma stała cenę; instytucja cena negocjowana np. w zależności od ilości
- proces zakupu - osoby fizyczne kupują bo im się podoba; instytucje np. straż pożarna profesjonalny zakup, racjonalny, przetarg
- sprzedaż - osoby fizyczne pośrednia w sklepie; instytucje od producenta


(…)

… + charakterystyka tej kategorii.
Do produktów wyposażenia dodatkowego należą różnego rodzaju narzędzia i urządzenia używane w procesie produkcji oraz wyposażenie biur.
ewa (19-01-2011 21:31)
Zagadnienia:
- zakwalifikuj produkty do danej dziedziny marketingu przemysłowego
- mini SWOT- określić cele przedsiębiorstwa
- schemat organizacyjny i produkt który chcemy kupić/sprzedać- kto w centrum zakupu
- opisany rynek…
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz