Podstawy Marketingu - strona 29

note /search

Wykład - badania marketingowe

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 287
Wyświetleń: 1071

Podstawy marketingu prof. dr hab. Krystyna Śliwińska Wykład 4 BADANIA MARKETINGOWE - to systematyczne gromadzenie danych i ich analiza w celu udoskonalenia procesów decyzyjnych Dobre badania powinny odpowiadać na pytania: Co produkować? Ile? Kiedy? Na jakim rynku lokować produkty? Gdzie i w ...

Wykład - Segmentacja rynku

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 133
Wyświetleń: 833

Podstawy marketingu prof. dr hab. Krystyna Śliwińska Wykład 5 Segmentacja rynku Segmentacja rynku- podział na wewnętrznie jednorodne , ale zróżnicowane co do innych Według Smith`a- segmentacja jest oparta na rozwijaniu popytowej strony rynku i reprezentuje racjonalne i bardzo precyzyjne dostosow...

Wykład - Faza instrumentalna

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 91
Wyświetleń: 623

Podstawy marketingu prof. dr hab. Krystyna Śliwińska Wykład 6 Faza instrumentalna produkt-może nim być przedmiot, usługa, czynność, osoba, miejsce, organizacja, idea osoba i jej kwalifikacje znalazły popyt na rynku( mam pomysł na business, jak ktoś chce go zrealizować to jest to produkt). Wszyst...

Wykład - Metody sensoryczne

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 98
Wyświetleń: 497

Podstawy marketingu prof. dr hab. Krystyna Śliwińska Wykład 7 Metody sensoryczne- ocenianie jakości produktu (w miarę obiektywna) Na podkreślenie i baczna uwagę w zarządzaniu jakością w cyklu życia produktu zasługuje aspekt marketingowy, zwłaszcza na etapie projektowania jakości wyrobu. Jednym z ...

Wykład - Decyzje dotyczące produktu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 147
Wyświetleń: 665

Podstawy marketingu prof. dr hab. Krystyna Śliwińska Wykład 8 Decyzje dotyczące produktu (działań z nim związanym) to: utrzymanie istniejącego produktu w niezmienionej postaci usprawnienie produktu i ( lub) jego wyposażenia ( opakowania + oznakowanie) uproszczenie produktu i (lub) jego wyposaże...

Wykład - System komunikacji przedsiębiorstw z rynkiem

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 91
Wyświetleń: 476

Podstawy marketingu prof. dr hab. Krystyna Śliwińska Wykład 9 System komunikacji przedsiębiorstw z rynkiem. KIEROWNICTWO FIRMY DZIAŁ SPRZEDAŻY SYSTEM BADANIA PRODUKCJI MARKET. POŚREDNICY KONKURENCI Narzędzia promocji : różnią się między sobą kierunkiem oddziaływania. - Bezpośrednio na produk...

Wykład - reklama

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 154
Wyświetleń: 616

Podstawy marketingu prof. dr hab. Krystyna Śliwińska Wykład 10 REKLAMA Reklama - każda odpłatna forma zawodowej prezentacji dóbr i usług przez określonego nadawcę CELE: - informacje o produkcie i przekonanie odbiorców o jego zaletach - wywołanie zainteresowania produktem - pobudzanie pragnienia ...

Wykład - geneza marketingu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 364
Wyświetleń: 1015

Podstawy marketingu dr Michał Jaśniok Wykład 1 GENEZA MARKETINGU FILOZOFIA MARKETINGU Jest to myślenie według marketingowych reguł i zasad przenikające cały proces zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem. TEORIA MARKETINGU Stanowi zasób wiedzy częściowo o charakterze pozytywnym (starającej się...

Wykład - funkcje marketingowe

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 385
Wyświetleń: 2681

Podstawy marketingu dr Michał Jaśniok Wykład 2 FUNKCJE MARKETINGOWE FUNKCJE MARKETINGU a) Funkcje przygotowawcze gromadzenie informacji rynkowej badanie rynku planowanie produktu i programu asortymentowego kalkulacja i stanowienie cen organizowanie systemu dystrybucji planowanie działań promocyjn...

Wykład - pojęcie segmentacji rynku

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 336
Wyświetleń: 987

Podstawy marketingu dr Michał Jaśniok Wykład 3 POJĘCIE SEGMENTACJI RYNKU SEGMENTACJA RYNKU Jest to podział danego rynku na względnie jednorodne grupy konsumentów, różniące się między sobą reakcjami na dany produkt i inne instrumenty od...