Podstawy Marketingu - strona 28

note /search

Wykład - Struktura strategii

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 112
Wyświetleń: 581

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 7 Struktura strategii - na strukturę strategii przedsiębiorstwa składają się trzy uporządkowane hierarchicznie elementy Globalna strategia przedsiębiorstwa Istota polega na: wyborze celów ogólnych firmy, w których przedsiębiorstwo chc...

Wykład - Podstawy marketingu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 119
Wyświetleń: 707

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 8 P. F. DRUCKER wyróżnił 4 OFENSYWNE (mające na celu zmierzanie do przodu) STRATEGIE O CHARAKTERZE PRZEDSIĘBIORCZYM Przodować i być najsilniejszym W strategii tej jest możliwy jedynie sukces albo porażka. Jest obciążona dużym ryzykiem ...

Wykład - definicja dystrybucji

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 63
Wyświetleń: 1295

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 9 DYSTRYBUCJA DYSTRYBUCJA - to wszelkie decyzje i czynności związane z dostarczeniem produktów finalnemu nabywcy. KANAŁ DYSTRYBUCJI - to sieć osób i organizacji wzajemnie powiązanych w procesie udostępniania produktów i usług do użytku...

Wykład - Rodzaje kanałów wertykalnych

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 42
Wyświetleń: 462

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 10 Rodzaje kanałów wertykalnych : a) korporacyjne (własne) - producent jest właścicielem firmy działającej na szczeblu hurtu i/ lub detalu (integracja naprzód) detalista uruchamia własną produkcję sprzedawanych towarów (integracja wstec...

Wykład - Definicja promocji wg T. Sztuckiego

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 357
Wyświetleń: 1792

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 11 PROMOCJA Definicja wg T. Sztuckiego - promocja jest to marketingowe oddziaływanie na odbiorców produktów danej firmy polegające na przekazywaniu im informacji, które mają w odpowiednim stopniu zwiększać wiedzę na temat towarów firmy ...

Wykład - Podstawy Marketingu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 112
Wyświetleń: 693

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 12 Public relations (propaganda marketingowa) To zespół celowo zorganizowanych działań zapewniających przedsiębiorstwu systematyczne komunikowanie się ze swoim otoczeniem. Program działań public relations jest determinowany przez zróżni...

Wykład - model AIDA

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 56
Wyświetleń: 763

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 13 Model AIDA Jest to model, który obrazuje psychologię reklamy. Według tego modelu kontakt nabywcy z reklamą przebiega w czterech fazach zwrócenie uwagi (A - attention) zainteresowanie (I - interest) pobudzenie pragnienia, chęci pos...

Wykład - Struktura układu rynkowego

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 308
Wyświetleń: 1134

Podstawy marketingu prof. dr hab. Krystyna Śliwińska Wykład 1 Struktura układy rynkowego Przejaw Podaży Przejaw Popytu Koncepcja marketingu ma charakter historyczny. Przyczyny powstania i rozwoju: rozwój asortymentu towarowego podnoszenie się warunków bytowych ludności rozwój konkurencji zmia...

Wykład - Podstawy Marketingu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 350
Wyświetleń: 966

Podstawy marketingu prof. dr hab. Krystyna Śliwińska Wykład 2 Inne uregulowania prawne, inny poziom techniki, inna kultura, organizacja rynku, jest konkurencja Warunki otoczenia wymusiły na przedsiębiorstwie zmianę postępowania. Teraz nabywca, konsument i jego potrzeby są w centrum uwagi. Ocenia ...

Wykład - Podstawy marketingu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 273
Wyświetleń: 812

Podstawy marketingu prof. dr hab. Krystyna Śliwińska Wykład 3 Nauka o wojnie - też z tego czerpał marketing STRATEGIA - została przejęta ze sztuki wojskowej, której stanowi podstawowy element obejmujący teorię i praktykę przygotowywania oraz prowadzenia całości działań zbrojnych. Pruski strateg ...