Podstawy Marketingu - strona 27

note /search

Skrypt

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 63
Wyświetleń: 595

Kierownictwo hotelu Hilton w Cobham wykorzystuje następujące narzędzia marketingowe: Szeroki asortyment świadczonych usług - restauracje, bary, pokoje sypialne Lokalizacja - hotel usytuowany w ładnej lesistej okolicy, w pobliżu skrzyżowania głównych dróg i międzynarodowego lotniska co umożliwia ła...

Podstawy marketingu - test - Cenowa strategia penetracji

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1239
Wyświetleń: 1974

Test A: 3. Cenowa strategia penetracji - to strategia cen niskich, przeznaczona do infiltracji rynków i osiągania na nich dużego udziału firmy. Strategia ta sprawdza wtedy, gdy współczynnik elastyczności cenowej popytu na dany produkt jest w...

Podstawy marketingu - test - Rynek

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 1078
Wyświetleń: 1659

Test B: 3. Cenowa elastyczność popytu - informuje o reakcjach popytu na prowadzoną przez firmę politykę cenową. Jest to stosunek względnej zmiany popytu do względnej zmiany ceny. 4. Rynek - to ogół stosunków wymiennych między s...

Podstawy marketingu - test - Mikrootoczenie przedsiębiorstwa

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 889
Wyświetleń: 2044

Test C 3. Mikrootoczenie przedsiębiorstwa (otoczenie rynkowe, bliższe) - tworzą je podmioty, z którymi przedsiębiorstwo wchodzi w bezpośrednie interakcje (transakcyjne lub konkurencyjne). Obejmuje relacje przedsiębiorstwa z innymi elementam...

Wykład - Podstawy marketingu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 385
Wyświetleń: 812

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 1 Literatura Jerzy Altkorn „Podstawy marketingu” Teodor Kramer „Podstawy marketingu” Rutkowski, Wrzosek, Garbarski „Marketing” Philip Kotler „Marketing”. Marketing to DZIEDZI...

Wykład - różnica pomiędzy sprzedażą a marketingiem

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 238
Wyświetleń: 749

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 2 RÓŻNICA MIĘDZY SPRZEDAŻĄ A MARKETINGIEM Kryteria Sprzedaż Marketing Nacisk w działaniu produkt potrzeby klienta Hierarchia działania wytwarzanie produktu potrzeby klienta, sposób produkcji, dystrybucja Koncentracja wysiłków ...

Wykład - badania marketingowe

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 126
Wyświetleń: 861

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 3 BADANIA MARKETINGOWE Możemy wyróżnić 4 fazy badań Faza identyfikacji problemu decyzyjnego lub okoliczności sprzyjających ustalenie celów określenie aktualnego i (lub) potencjalnego stanu rzeczy Faza ustalania problemu wybór probl...

Wykład - badania marketingowe

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 49
Wyświetleń: 707

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 4 BADANIA MARKETINGOWE zbiór technik oraz zasad systematycznego gromadzenia, analizowania, interpretowania informacji, które ułatwiają podejmowaniu decyzji marketingowych systematyczny i obiektywny proces gromadzenia, przetwarzania oraz...

Wykład - cechy rynku produktów konsumpcyjnych

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 91
Wyświetleń: 420

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 5 CECHY RYNKU PRODUKTÓW KONSUMPCYJNYCH popyt na rynku produktów konsumpcyjnych jest pierwotny w stosunku do popytu na rynku produktów przemysłowych wartość obrotów na rynku produktów konsumpcyjnych jest mniejszy od wartości obrotów na ...

Wykład - marketing docelowy

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 259
Wyświetleń: 1498

Podstawy marketingu prof. zw. dr hab. Leszek Żabiński Wykład 6 MARKETING DOCELOWY Marketing docelowy wymaga podjęcia trzech podstawowych kroków Segmentacja rynku - podział nabywców na specyficzne grupy, odrębne produkty; marketing mix Zdefiniowanie rynku docelowego - rynek docelowy jest to w ...