Test B:
3. Cenowa elastyczność popytu - informuje o reakcjach popytu na prowadzoną przez firmę politykę cenową. Jest to stosunek względnej zmiany popytu do względnej zmiany ceny.
4. Rynek - to ogół stosunków wymiennych między sprzedającymi, reprezentującymi podaż towarów i usług, a kupującymi, zgłaszającymi zapotrzebowanie poparte odpowiednimi funduszami nabywczymi, czyli reprezentującymi popyt na towary i usługi.
5. Preferencje rozproszone - pojęcie to oznacza, że preferencje znacznie się od siebie różnią.
6. Marketing-mix - to zbiór narzędzi marketingowych, które przedsiębiorstwo stosuje chcąc osiągnąć zamierzone cele na wybranym rynku działania.
7. Przekaz reklamowy składa się z: nagłówka, treści zasadniczej, ilustracji, sloganu reklamowego oraz znaku/nazwy marki.
8. Wśród strategii produktowo-rynkowych wyróżniamy m.in. strategie:
c. rozwoju rynku i rozwoju produktu
9. Wydatki należą do czynników wpływających na postępowanie konsumenta związanych z:
c. profilem demograficzno-ekonomicznym
10. Jeżeli cenowa elastyczność popytu wynosi 0,5 to mamy do czynienia z popytem:
c. nieelastycznym
11. Jeżeli firma oferuje na rynku produkty przeznaczone dla dwóch spośród sześciu wyodrębnionych w procesie segmentacji segmentów, to mówimy, że stosuje koncepcję działań:
a. zróżnicowanych
12. Znaki dotyczące jakości należą do znaków:
a. informacyjnych
13. Działania skoncentrowane polegają na:
d. obsłudze całego rynku dzięki jednolitemu systemowi marketing-mix
14. Produkty specjalne to produkty:
c. rzadkiego zakupu
15. Audyt marketingowy jest formą:
d. badania warunków działania firmy
16. Do funkcji koordynacyjnych dystrybucji zaliczamy:
c. zawieranie transakcji kupna-sprzedaży
17. Badania efektywności promocji należą do:
c. badań instrumentów działania
Test B:
3. Cenowa elastyczność popytu - informuje o reakcjach popytu na prowadzoną przez firmę politykę cenową. Jest to stosunek względnej zmiany popytu do względnej zmiany ceny.
4. Rynek - to ogół stosunków wymiennych między sprzedającymi, reprezentującymi podaż towarów i usług, a kupującymi, zgłaszającymi zapotrzebowanie poparte odpowiednimi funduszami nabywczymi, czyli reprezentującymi popyt na towary i usługi.
5. Preferencje rozproszone - pojęcie to oznacza, że preferencje znacznie się od siebie różnią.
6. Marketing-mix - to zbiór narzędzi marketingowych, które przedsiębiorstwo stosuje chcąc osiągnąć zamierzone cele na wybranym rynku działania.
... zobacz całą notatkę
Komentarze użytkowników (0)