Podstawy Marketingu - strona 26

note /search

Wykład o marketingu, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 77
Wyświetleń: 826

MARKETING MIX Twórcą koncepcji marketingu był N.Borden w 1964 r. stworzył 12-elementową mieszankę instrumentów marketingowych, czyli tzn. marketing mix. -Została ona zmodyfikowana w 1969 r. przez J.E.Mc Carthy'ego, który ograniczył instrumenty do 4 i jest autorem najbardziej znanej obecnie formuły...

Wykład - rodzaje opakowań, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 91
Wyświetleń: 945

OPAKOWANIA Można wyróżnić następujące rodzaje opakowań: 1. Według kryterium zawartości -zbiorcze -jednostkowe 2. Według kryterium funkcji jakie spełnia -główne (np. butelka soku) -wtórne (np. kartonik na tej butelce) Przyczyny wzrostu rynkowej roli opakowań- ok. 97% ogółu produktów konsumpcyj...

Wykład - piramida potrzeb Maslowa, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 98
Wyświetleń: 798

Piramida potrzeb Maslowa ORIENTACJE WSPÓŁCZESNYCH PRZEDSIĘBIORSTW: -ORIENTACJA PRODUKCYJNA- pogląd iż nabywcy preferują produkty łatwo dostępne i niedrogie, a więc kierownictwo firmy powinno skupić się na poprawie wydajności produkcji -ORIENTACJA SPRZEDAŻOWA- pogląd iż nabywcy nie będą kupować wy...

Rynek w marketingu - wykład, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 63
Wyświetleń: 539

RYNEK W MARKETINGU Rynek można naprościej określić jako całokształt transakcji kupna- sprzedaży oraz warunków, w jakich one przebiegają. Tworzą go tzw. Uczestnicy rynku, czyli podmioty reprezentujące popyt i podaż. Chodzi tutaj o: -przedsiębiorstwa w tym produkcyjne, handlowe, usługowe -gospodar...

Wstęp do marketingu - wykład, sem IV

  • Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 91
Wyświetleń: 595

WSTĘP DO MARKETINGU MARCET= rynek. MARKETING- w postaci wyodrębnionej koncepcji zarządzania zaczął rozwijać się po zakończeniu I wojny światowej w USA, a następnie w pozostałych państwach wysoko rozwiniętych. Przyczyny rozwoju działalności marketingowej: -Olbrzymi wzrost produkcji przemysłowej w...

Marketing bezpośredni - wykład

  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 70
Wyświetleń: 1078

Marketing bezpośredni Marketing bezpośredni polega on na wykorzystaniu kanałów bezpośredniego dotarcia do konsumenta (CD, consumer - direct) w celu ominięcia pośredników rynkowych. Inna definicja głosi, że „ marketing bezpośredni j...

Marketingowa orientacja przedsiębiorstw

  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1750

Porusza takie zagadnienia jak: Przesłanki kształtowania obszaru aktywności rynkowej, Czynniki przewagi konkurencyjnej oraz instrumenty oddziaływania na rynek. Marketingowa orientacja polskich przedsiębiorstw handlowych   Uwagi wstępne. Nowe realia gospodarcze w Polsce zmieniły zasadniczo możliwoś...

Jan carlzone tre

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 21
Wyświetleń: 553

II. Studium przypadku Jan Carlzon i SAS . Gdy J. Canzon został prezydentem linii lotniczych SAS w 1981 r., firma ponosiła straty. Wcześniej zarząd próbował ratować sytuację za pomocą redukcji kosztów. Carlzon uznał to za złe rozwią­zanie. Jego zdaniem firma powinna znaleźć inne, nowe sposoby konkur...

Marketing - Jan Carlzon i SAS

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 105
Wyświetleń: 546

Dla jakiej grupy nabywców Jan Carlzon zaadresował ofertę SAS? Jakie potrzeby tych nabywców rozpoznał? Do 1981 roku linie lotnicze SAS borykały się z dużymi problemami finansowymi, które to wynikały ze złego zarządzania przedsiębiorstwem. Wielokrotne próby ratowania sytuacji spełzły na niczym. Ofert...

Miller

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 0
Wyświetleń: 602

1. Jaki typ strategii realizował browar Millera , a jaki pozostałe browary? Browar Millera zastosował strategię segmentacji rynku, czyli podziału danego rynku na względnie jednorodne grupy konsumentów , różniące się między sobą reakcjami na dany produkt i inne instrumenty oddziaływania na rynek. Sk...