Podstawy Marketingu - strona 30

note /search

Wykład - techniki wyznaczania cen opartych na wynikach analiz popytu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 161
Wyświetleń: 987

Podstawy marketingu dr Michał Jaśniok Wykład 7 TECHNIKI WYZNACZANIA CEN TECHNIKI WYZNACZANIA CEN OPARTYCH NA WYNIKACH ANALIZ POPYTU technika "popyt - minus" technika łańcucha marżowego technika zmodyfikowanej analizy progu rentowności technika różnicowania cen TECHNIKA "POPYT - MIN...

Wykład - cykl życia produktu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 231
Wyświetleń: 1029

Podstawy marketingu dr Michał Jaśniok Wykład 5 CYKL ŻYCIA PRODUKTU CYKL ŻYCIA PRODUKTU Na cykl życia produktu składają się cztery fazy przez które każdy produkt przechodzi. Są to: faza wprowadzania na rynek Sprzedaż produktu rośnie powoli, ponieważ nie jest on jeszcze znany szerszemu ogółowi, a p...

Wykład - promocja

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 238
Wyświetleń: 1134

Podstawy marketingu dr Michał Jaśniok Wykład 9 PROMOCJA-ELEMENT MARKETINGU-MIX FUNKCJE PROMOCJI funkcja informacyjna Polega na komunikowaniu się przedsiębiorstwa z rynkiem i stwarza przesłanki transformacji strategii marketingowej w konkretną taktykę działań rynkowych. Służy przekazywaniu przez p...

Wykład - reklama w marketingu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 490
Wyświetleń: 1435

Podstawy marketingu dr Michał Jaśniok Wykład 10 REKLAMA REKLAMA Jest podstawowa formą komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem. Stanowi ona masową, odpłatną i bezosobową formę prezentowania oferty sprzedaży przez określonego nabywcę. MODEL KOMUNIKACJI JEDNOSTOPNIOWEJ To układ obejmujący trzy ...

Wykład - istota dystrybucji

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 175
Wyświetleń: 959

Podstawy marketingu dr Michał Jaśniok Wykład 8 ISTOTA DYSTRYBUCJI DYSTRYBUCJA Obejmuje wszystkie decyzje i czynności związane z dostarczeniem wytworzonych produktów finalnemu nabywcy (konsumentowi, użytkownikowi). Jej zadaniem jest rozmieszczenie produktów na rynku w sposób umożliwiający nabywcom...

Wykład - pojęcie i struktura produktu

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 287
Wyświetleń: 1134

Podstawy marketingu dr Michał Jaśniok Wykład 4 POJĘCIE I STRUKTURA PRODUKTU PRODUKTJest to każdy obiekt rynkowej wymiany albo wszystko, co można oferować na rynku. Produktem może być dobro materialne, usługa, miejsce, organizacja, idea. Produkt to nie tylko ziemia, lokomotywa czy kurtka, lecz tak...

Wykład - public relations

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 189
Wyświetleń: 679

Podstawy marketingu dr Michał Jaśniok Wykład 11 PUBLIC RELATIONS PUBLIC RELATIONS To instrument promocji stanowiący kompleks działań mających na celu uzyskanie zrozumienia i zaufania opinii publicznej wobec przedsiębiorstwa i stworzenie atrakcyjnego wizerunku firmy. Wyraża się w dążeniu do kreowa...

Segmentacja i zachowania nabywców - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 98
Wyświetleń: 630

SEGMENTACJA I ZACHOWANIA NABYWCÓW NABYWCA W STRATEGII MARKETINGOWEJ - inicjator - doradca - decydent - nabywcy - użytkownik (za każdym razem może być to ktoś inny; jeden użytkownik łączy w sobie kilka funkcji, ale zdarza się, że każda osoba może mieć jedną.) NABYWCA kto kupuje? co kupuje...

Strategia produktu - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 266
Wyświetleń: 1442

STRATEGIA PRODUKTU PRODUCT DEFINITION – wszystko to co można zaoferować nabywcom do zakupu, użycia lub konsumpcji dla zaspokojenia pragnień lub potrzeb. POZIOMY PRODUKTU – analiza dla przedsiębiorstw RDZEŃ (podstawowy pożytek, istota produktu)– określa użyteczność – odpowiedź na potrzebę klie...

Zarządzanie marketingowe - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 112
Wyświetleń: 609

ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE ORIENTACJA PRZEDSIĘBIORSTWA – sposób ukierunkowania przedsiębiorstwa na rynku by osiągnąć jak największe zyski, uzyskać cel do którego zostało powołane