Podstawy Marketingu - strona 31

note /search

CRM (Customer Relationship Management) - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 154
Wyświetleń: 987

CRM (zarządzanie relacjami z konsumentami, Customer Relationship Management): * Zarządzanie: planowanie, kierowanie i organizacja dialogu z klientami, z wykorzystaniem infrastruktury umożliwiającej określenie i zwiększanie wartości klientów oraz środki prowadzące do ich lojalności * Relacjami:...

Marketing partnerski, lojalność - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 98
Wyświetleń: 1197

MARKETING PARTNERSKI- geneza powstania koncepcji TRENDY RYNKOWE: * malejąca skuteczność marketingu masowego, * dążenie do indywidualizacji oferty w stosunku do precyzyjnie określonych segmentów lub też indywidualnych nabywców * zacieranie się granicy między firmami oferującymi tylko produkt ma...

Orientacja marketingowa, proces zakupu - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 84
Wyświetleń: 854

ORIENTACJA MARKETINGOWA ORIENTACJA SPRZEDAŻOWA VS.MARKETINGOWA WYRÓŻNIKI ORIENTACJI MARKETINGOWEJ(wg.Ph.Kotler): Potrzeby nabywcy - System zbierania informacji w tym badanie rynku Rynki docelowe - Segmentacja rynku - Wybór rynku docelowego Skoordynowane działania marketingowe - Zintegrowan...

Strategie marketingowe, Koncepcje marketingowe - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 63
Wyświetleń: 497

DEFINICJA MARKETINGU – WG PHILIPA KOTLERA (Create communicate deliver value to target market at a profit) * product management – tworzenie wartości * brand management – komunikowanie wartości * customer management – współdziałanie a nie tylko zarządzanie bazą danych klientów. POZIOMY STRATEGII...

Istota i zakres marketingu - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1421

ISTOTA I ZAKRES MARKETINGU Definicja marketingu * uogólniona praktyka * ciągłe zmiany * klasyczne oraz nowoczesne * zaczyna się długo przed pojawieniem się towaru i nie kończy się na sprzedaży * Powszechnie akceptowana filozofia prowadzenia biznesu i funkcjonowania przedsiębiorstwa, oparta n...

Komunikacja marketingowa - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 476
Wyświetleń: 1288

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA Komunikacja marketingowa a promocja * często stosowane jako synonimy * promocja – jednokierunkowa * komunikacja marketingowa – dwustronna (następuje opóźnione sprzężenie zwrotne) Narzędzia komunikacji...

Specyfikacja marketingu na rynku przedsiębiorstw - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 84
Wyświetleń: 1085

SPECYFIKA MARKETINGU NA RYNKU PRZEDSIĘBIORSTW B2B – Rynek zindywidualizowany * obejmuje wszystkie organizacje, które nabywają towary i usługi, które są następnie sprzedawane, wynajmowane lub dostarczane innym. B2C – Rynek masowy Różnice pomiędzy B2B – B2C * mniejsza liczba; więksi nabywcy * ...

Strategia cen - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 287
Wyświetleń: 1596

STRATEGIA CEN Istota i znacznie * tworzenie przychodów (pozostałe elementy marketingu-mix bezpośrednio to koszty) * spełnianie swojej funkcji poprzez przekazywanie informacji na temat relacji popyt-podaż * nierozłącznie związana z toware...

Strategia dystrybucji - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 378
Wyświetleń: 1337

STRATEGIA DYSTRYBUCJI Definicja dystrybucji * Zbiór decyzji, czynności i instrumentów związanych z przemieszczaniem produktów od wytwórcy do ostatecznego nabywcy. Cechy dystrybucji * zwiększa atrakcyjność oferty (poprzez zapewnienie jej obecności) * zapewnienie szerokiej gamy produktów * gen...

Strategia marki produktu - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 294
Wyświetleń: 1911

STRATEGIA MARKI PRODUKTU Definicja marki Nazwa, termin, znak, symbol, wzór lub ich kombinacja, mająca na celu identyfikację produktów i usług określonego sprzedawcy Znak towarowy * wyraz, rysunek, ornament, kompozycja kolorystyczna, forma plastyczna,