Podstawy Marketingu - strona 32

note /search

Strategia produktu - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 217
Wyświetleń: 1589

STRATEGIA PRODUKTU Produkt * podstawowy element marketingu-mix * produkt faktyczny * produkt podstawowy (rdzeń) * dodatkowe korzyści z produktu (produkt rozszerzony) Ph.Kotler- 5 poziomów produktu Przykład- Hotel * rdzeń produktu – nocleg * produkt rzeczywisty – pokój hotelowy z łazienką ...

Zachowanie się nabywców i segmentacja rynku - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 238
Wyświetleń: 1316

ZACHOWANIE SIĘ NABYWCÓW I SEGMENTACJA RYNKU Definicja potrzeby * potrzeba ludzka jest odczuwanym potencjalnym lub rzeczywistym brakiem czegoś Potrzeby uśpione * potrzeba ukryta – konsumenci nie zdają sobie sprawy z korzyści użytkowania danego produktu * potrzeba bierna – oszacowanie korzyści ...

Definicja marki - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 154
Wyświetleń: 952

MARKA MARKA – nazwa, termin, znak, symbol, wzór lub ich kombinacja, która identyfikuje produkty, usługi lub sprzedawcę oraz wyróżnia je od konkurencji. CZYM JEST MARKA: * Marka handlowa (brand) - nazwa, termin, symbol, wzór lub ich kombinacja * Brand name - nazwa identyfikująca daną firmę lub ...

Strategia cen - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 217
Wyświetleń: 1680

STRATEGIA CEN * Cena jest odzwierciedleniem koncepcji działania przedsiębiorstwa * Cena odzwierciedla przeznaczenie rynkowe produktu * Cena jest uzależniona od sposobu promocji wyrobu * Cena powinna zapewnić osiągnięcie celów zaplanowany...

Strategia dystrybucji - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 231
Wyświetleń: 1197

STRATEGIA DYSTRYBUCJI DYSTRYBUCJA – dystrybucja obejmuje decyzje i czynności związane z dostarczeniem wytworzonych produktów finalnemu nabywcy. * Celem dystrybucji jest ulokowanie produktów na rynku w sposób umożliwiający nabywcom zakup pożądanych produktów w sprzyjających warunkach. * Właściw...

Strategia promocji - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 378
Wyświetleń: 2044

STRATEGIA PROMOCJI PROMOCJA – zespół środków, za pomocą których firma komunikuje się z rynkiem, przekazuje informacje o swojej działalności, produktach i usługach ELEMENTY PROMOCJI (INSTRUMENTY STRATEGII PROMOCJI) * reklama * akwizycja / sprzedaż osobista * promocja sprzedaży * public relati...

Badanie rynku - wykład

  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 119
Wyświetleń: 805

BADANIE RYNKU SYSTEM INFORMACJI MARKETINGOWEJ OTOCZENIE MARKETINGOWE WEWNĘTRZNE ŹRÓDŁA INFORMACJI System informacji marketingowej - wewnętrzne bazy danych - wywiad marketingowy - analiza informacji - badania marketingowe ZEWNĘTRZNE ŹRÓDŁA INFORMACJI Otoczenie marketingowe: - Segmenty ryn...

Marketing interakcyjny i ocena produktu

  • Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Częstochowie
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 21
Wyświetleń: 931

Marketing interakcyjny *Działania regulujące interakcje pomiędzy nabywcami i otoczeniem kształtowanym przez usługodawcę (pracownicy, środki świadczenia usług, inni nabywcy) *Marketing interakcyjny polega na ocenie kwalifikacji i umiejętności pracowników w obsłudze klientów. Interakcje wpływające ...

Główne grupy technik wywiadowczych

  • Uniwersytet Szczeciński
  • Podstawy Marketingu
Pobrań: 0
Wyświetleń: 441

4 główne grupy technik wywiadowczych: 1. zdobywanie informacji od pracowników firm konkurencyjnych i nowo przyjmowanych- rozmowy z pracownikami, na konferencjach, zatrudnianie osób pracujących u konkurencji 2. zdobywanie informacji od ludzi, którzy robią interesy z konkurentami- klienci, dostawcy 3...