Marketing interakcyjny i ocena produktu

Nasza ocena:

3
Pobrań: 21
Wyświetleń: 931
Komentarze: 0
Notatek.pl

Pobierz ten dokument za darmo

Podgląd dokumentu
Marketing interakcyjny i ocena produktu - strona 1

Fragment notatki:

Marketing interakcyjny *Działania regulujące interakcje pomiędzy nabywcami i otoczeniem kształtowanym przez usługodawcę (pracownicy, środki świadczenia usług, inni nabywcy)
*Marketing interakcyjny polega na ocenie kwalifikacji i umiejętności pracowników w obsłudze klientów.
Interakcje wpływające na ocenę produktu: *Nabywca - sprzedawca
*Nabywca - przedmioty stanowiące wyposażenie sprzedawcy
*Nabywca - inni nabywcy (korzystający z produktu w tym samym czasie, w tym samym miejscu)
*Firma - partnerzy handlowi
*Firma - inna firma (np. zakład ubezpieczeń - dealer samochodowy)
*Interakcje wewnątrz firmy
*Interakcje „wewnątrz” złożonego nabywcy (firma, gospodarstwo domowe)
... zobacz całą notatkę



Komentarze użytkowników (0)

Zaloguj się, aby dodać komentarz