Marketing - strona 12

System informacji marketingowej

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 35
Wyświetleń: 1029

System informacji marketingowej Pojęcie: System informacji marketingowej (SIM) to osoby, wyposażenie oraz procedury związane ze zbieraniem, segregowaniem oraz dystrybucją informacji służącej podejmowaniu decyzji marketingowych. Struktura: wewnętrzne sprawozdania (zamówienia, raporty ze sprzedaż...

Systemy informacji marketingowych

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 28
Wyświetleń: 637

SYSTEM INFORMACJI MARKETINGOWYCH System informacji marketingowych tworzą ludzie, urządzenia, w które są wyposażeni, oraz procedura zbierania, klasyfikowania, analizowania oceniania informacji oraz ich przekazywania podejmującym decyzje marketingowe. Przy czym informacje te powinny być przydatne,...

Teoria marketingu

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 182
Wyświetleń: 910

WSTĘP Głównym problemem marketingu jest poznanie konsumentów oraz ich zachowań na rynku, gdyż jak wiadomo od nich właśnie zależy powodzenie przedsiębiorstw oferujących swoje produkty, ale nie jest to proste zadanie. Klient może określić swoje potrzeby lecz nie zawsze postępuje racjonalnie, czasam...

Typy orientacji marketingowych

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 147
Wyświetleń: 1218

1. CO WYRAŻA ISTOTĘ MARKETINGOWEJ ORIENTACJI PRZEDSIĘBIORSTWA? Wg. „MARKETING-Punkt zwrotny nowoczesnej firmy” Lechosław Garbarski Ireneusz Rutkowski Wojciech Wrzosek Orientacja marketi...

Elementy procesu implementacji strategii marketingowej

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 28
Wyświetleń: 420

Elementy procesu implementacji strategii marketingowej Ustalenie planów operacyjnych i zadań ilościowych. Przypisanie zadań jednostkom wykonawczym. Określenie budżetu i pozyskanie zasobów. Przystosowanie struktur organizacyjnych. Stworzenie odpowiedniej kultury strategicznej. Opracowanie sys...

Zarządzanie produktem - podstawowe zagadnienia

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 35
Wyświetleń: 868

Cel i podstawowe zagadnienia Cel: zapewnianie konsumentom odpowiedniego poziomu satysfakcji, a przedsiębiorstwu - zysku i wiarygodnego wizerunku rynkowego. Zagadnienia: rozwój nowego produktu; zarządzanie produktem w różnych fazach jego cyklu życia; pozycjonowanie; strategie produktowo-rynko...

Analiza rynku piwa

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 266
Wyświetleń: 2191

ANALIZA RYNKU PIWA Zależnie od zawartości alkoholu i składników rozpuszczalnych (tzw. Ekstraktu) rozróżnia się: piwo lekkie (np. słodowe), pełne i mocne. Branża piwowarska należy do najszybciej rozwijających się gałęzi polskiej gospodarki. Systematycznie wzrasta spożycie piwa, bardzo szybko nastę...

Analiza rynku - pojęcia

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 14
Wyświetleń: 980

Cel analizy rynku: rozpoznanie możliwości i warunków rozwoju działalności gospodarczej, znajdującej się w polu zainteresowania przedsiębiorstwa. Przedmiot analizy rynku: poprawnie zdefiniowany rynek. Zakres analizy rynku: jakościowej : określenie rodzaju konsumentów oraz ich potrzeb, preferen...

Analiza SPACE TRAS Tychy S.A

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 49
Wyświetleń: 1372

ANALIZA SPACE TRAS Tychy S.A. z siedzibą w Tychach Spółka prowadząca działalność w branży produkcji wyrobów z tworzyw sztucznych dla budownictwa. FS - SIŁA FINANSOWA PRZEDSIĘBIORSTWA CZYNNIKI OCENA ZWROT INWESTYCJI 5 PŁYNNOŚĆ FINANSOWA 3 KAPITAŁ OBROTOWY 3 PRZEPŁYW GOTÓWKI 4 ŁATWOŚĆ ZMIA...

Badania marketingowe - markety - Hipermarket

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 42
Wyświetleń: 728

Super i hipermarkety Badania marketingowe Supermarkety to duże sklepy, których powierzchnia przekracza czasami kilkanaście tysięcy m2. Oferuje się w nich szeroki asortyment towarów żywnoś...