Marketing - strona 11

Specyfika zarządzania marketingowego

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 21
Wyświetleń: 560

Specyfika zarządzania marketingowego na rynkach dóbr przemysłowych STRATEGIA MARKETINGU DÓBR I USŁUG PRZEMYSŁOWYCH Znaczenie systemu klasyfikacji dóbr ujawnia się szczególnie wyraźnie przy badaniu zróżnicowania wzorca marketing...

Strategia działania firmy - zakłady mięsne

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 91
Wyświetleń: 1064

STRATEGIA DZIAŁANIA FIRMY: SOKOŁOWSKIE ZAKŁADY MIĘSNE S.A. z siedzibą w Sokołowie Podlaskim 1. CHARAKTERYSTYKA FIRMY 1.1. DANE OGÓLNE Nazwa firmy „Sokołowskie Zakłady Mięsne” Spółka Akcyjna Spółka może używać skrótu: „Sokołów” S.A. Siedziba i adres firmy Siedzibą firmy jest Sokołów Podlaski. ...

Strategia marketingowa - usługi telewizyjne

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 91
Wyświetleń: 994

STRATEGIA MARKETINGOWA W SEKTORZE USŁUG TELEWIZYJNYCH NA PRZYKŁADZIE WIZJI TV Strategia nie jest problemem firmy, jest sposobem rozwiązywania jej problemów. Strategia marketingowa to sposób realizacji celów marketingowych firmy zapewniających wzrost konkurencji przedsiębiorstwa na rynku. Należy o...

Strategia marketingowa firmy - produkcja obuwia

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 399
Wyświetleń: 994

STRATEGIA MARKETINGOWA FIRMY „PABUT” „PABUT” S.A. jest jednym z dominujących producentów obuwia w kraju. Należy do trójki największych krajowych producentów Udział Spółki w rynku wynosi 3,2% przy zdecydowanie wyższym udziale rynkowym w segmencie obuwia dziecięcego. Wyróżnić można trzy podstawowe ...

Strategia marketingowa - usługi kurierskie

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 189
Wyświetleń: 2184

STRATEGIA MARKETINGOWA W SEKTORZE USŁUG KURIERSKICH NA PRZYKŁADZIE DH Strategia nie jest problemem firmy, jest sposobem rozwiązywania jej problemów. Strategia marketingowa to sposób realizacji celów marketingowych firmy zapewniających wzrost konkurencji przedsiębiorstwa na rynku. Należy odpowiedz...

Strategia marketingowa PZU S.A.

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 147
Wyświetleń: 2233

STRATEGIA MARKETINGOWA PZU S.A. 1. Orientacje marketingowe w działalności przedsiębiorstwa Ubezpieczenia są przykładem działalności usługowej, w której wiele firm z powodzeniem stosuje w praktyce zasady marketingu. Orientacja marketingowa firmy polega na podejmowaniu spójnych i harmonijnych dzia...

Strategia marketingowa - opracowanie

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 56
Wyświetleń: 791

Źródła inspiracji Dwa modelowe podejścia w procesie formułowania strategii marketingowych z zewnątrz do wewnątrz (źródłem inspiracji są popyt oraz preferencje nabywców); z wewnątrz na zewnątrz (źródłem inspiracji są posiadane przez przedsiębiorstwo zasoby i umiejętności). Oba podejścia wzajemn...

Strategia marki

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 119
Wyświetleń: 938

STRATEGIA MARKI Podejmując problematykę strategii marki należy przede wszystkim przybliżyć samo znaczenie tego terminu. Marka, bądź też znak towarowy, to nazwa, napis, wzór albo ich kombinacja, kompozycja kolorystyczna, melodia lub zestawienie ...

Strategie marketingowe

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 140
Wyświetleń: 903

Strategie marketingowe WSTĘP Marketing międzynarodowy - całokształt aktywnych działań przedsiębiorstw ukierunkowanych na zaspokojenie potrzeb i rozwiązywanie problemów nabywców w wielu krajach, za pomocą odpowiadającej ich wymaganiom kompozycji marketing - mix. Jest to marketingowa działalność b...

Strategie wejścia na nowe rynki

  • Uniwersytet Wrocławski
  • dr Agnieszka Miedziński
  • Marketing
Pobrań: 0
Wyświetleń: 504

Strategie wejścia na nowe rynki 1. Strategia wypukła Przedsiębiorstwo od razu wchodzi na wszystkie segmenty z pełnym zakresem działania, ponosząc duże nakłady w celu szybkiego przyrostu sprzedaży i zysków (właściwa w sytuacji dysponowania odpowiednimi zasobami i / lub nie występowania dużego ry...