Uniwersytet Warszawski - strona 644

note /search

Konsultant PR-opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Wstęp do programowania
Pobrań: 28
Wyświetleń: 532

Konsultant PR: Rozumienie strategii i celów PR w firmie Określanie publiczności Wybór mediów Współpraca z mediami Organizowanie imprez Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych Umiejętności pomagające w prowadzeniu biznesu Fotografia Informa...

Czynniki kształtujące wizerunek-opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Wstęp do programowania
Pobrań: 476
Wyświetleń: 2884

Czynniki kształtujące wizerunek: tożsamość reputacja oferta środowisko personel pierwszego kontaktu Tożsamość: nazwa firmy graficzny zapis nazwy emblemat / symbol / logo barwy firmowe wygląd wyrobów charakterystyczna architektura i wystrój budynków opakowanie oznakowanie (wewnętrzne i ...

Definicje profesjonalne-opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Wstęp do programowania
Pobrań: 21
Wyświetleń: 497

Definicje profesjonalne: Ivy Lee - Zespół PR to nie jest tajne biuro. Cała nasza praca wykonywana jest przy otwartej kurtynie. Celem PR jest dostarczanie informacji. PR to nie działalność reklamowa. Nasze informacje są dokładne. Dalsze szczegóły na każdy z omawianych tematów będą dostarczane niezwł...

Doba człowieka-opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Wstęp do programowania
Pobrań: 0
Wyświetleń: 511

Doba człowieka: 0:00 - pojawia się homo sapiens sapiens 8:00 - pojawia się malarstwo jaskiniowe 20:00 - Sumerowie wynajdują pismo 20:40 - w Egipcie powstają hieroglify 21:28 - pojawia się alfabet 22:06 - Homer pisuje dziełka 22:38 - 23:01 ...

Kampania społeczna-opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Wstęp do programowania
Pobrań: 70
Wyświetleń: 483

Kampania społeczna: Kampania to zespół zaplanowanych i skoordynowanych działań w celu osiągnięcia określonego celu. Cele kampanii: poszerzenie wiedzy i akceptacji wpływ na postawy wpływ na zachowania Kampanie społeczne: umożliwiają firmie zrealizowanie wizji pomagają ludziom w zauważeniu pro...

Katalizatory świadomego tworzenia PR-opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Wstęp do programowania
Pobrań: 35
Wyświetleń: 588

Katalizatory świadomego tworzenia PR: Pojawienie się dziennikarzy - tzw. muckrakers - i ich ataki na kapitalistów. Reakcja środowisk przemysłowych na krytykę i zatrudnianie dziennikarzy „wybielających” działalność firmy (whiteworkers) Działalność Ivy'ego Lee pod hasłem „The public be informed”. ...

Komunikaty informacyjne-opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Wstęp do programowania
Pobrań: 56
Wyświetleń: 595

Komunikaty informacyjne (Information release): mają objętość zdania / akapitu Komunikaty prasowe (news release, press release): przekazywane na bieżąco, przeważnie w regularnych odstępach czasowych dostosowanie do profilu mediów prze...

Komunikowanie społeczne-opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Wstęp do programowania
Pobrań: 77
Wyświetleń: 714

Komunikowanie społeczne Communicare - dzielić się, brać udział, uczestniczyć, być z kimś w relacji (conajmniej dwie osoby). Communitas - wspólnota, koleżeństwo i sprawiedliwość we wzajemnym odnoszeniu się Komunikowanie społeczne - pojawia się wówczas, gdy pojawia się druga osoba inna niż nadawca....

Modele PR-opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Wstęp do programowania
Pobrań: 287
Wyświetleń: 994

Modele PR Model agenta prasowego Model informacji publicznej Model dwukierunkowy asym. (15% firm w USA) (50% firm) (20% firm) Cel: publicity (rozgłos) Przekaz jednokierunkowy Komunikacja dwukierunkowa oanizacji raczej kompletny z p...

Ogólne funkcje PR-opracowanie

  • Uniwersytet Warszawski
  • Wstęp do programowania
Pobrań: 56
Wyświetleń: 483

Ogólne funkcje PR: Analizowanie Doradzanie Komunikowanie Informowanie Motywowanie Organizowanie Kontrola Koordynacja całej działalności komunikacyjnej Bycie łącznikiem i pośrednikiem między organizacją i otoczeniem Ostrzeganie, prewencja oraz harmonizacja działań w sytuacji kryzysowej. PE...